Aktywne Wpisy
Filippa +344
Jestem chyba jakoś zamrożona w czasie.
Mentalnie gdzieś nadal w 2018 roku.
Po prostu nie umiem sobie przetworzyć w głowie, że już tyle czasu minęło i jest już kwiecień 2024, to chyba wina pandemii bo czytałam że wiele osób tak ma.
Okres 2020-24 zlewa się wręcz w całość, bardzo dziwne uczucie, przytłaczające.
Też tak macie?
#depresja #pytanie #zalesie
Mentalnie gdzieś nadal w 2018 roku.
Po prostu nie umiem sobie przetworzyć w głowie, że już tyle czasu minęło i jest już kwiecień 2024, to chyba wina pandemii bo czytałam że wiele osób tak ma.
Okres 2020-24 zlewa się wręcz w całość, bardzo dziwne uczucie, przytłaczające.
Też tak macie?
#depresja #pytanie #zalesie
Nie rozumiem zawodu śmieciarza. Przecież jest tyle innej pracy czemu akurat to? To chyba nie jest dobrze płatne zajęcie chyba że czegoś nie wiem. Im się to podoba? Sam się bawiłem śmieciarką jak byłem dzieckiem bo to ciekawy pojazd ale bez przesady xD jako ciekawostkę dodam że jedyny przypadek z mojego otoczenia tego zawodu to typ co zaczął tam pracować po tym jak wyszedł z monaru i to ciekawe w kontekście metod
Za taka komunikacje place :/
#krakow #mpkkrakow #mpk #smog
Przyjechal 172 w kierunku centrum, wyglada tak. Nagroda za to ze dzisiaj zostawilem samochod pod blokiem i przedluylem w poprzednimm tygodniu bilet polroczny.
Ps. Po pracy skoczylem do castoramy i ludzi wcale nie wiecej przechodzi przez przejscie od strony galerii niz zwykle.
Komentarz usunięty przez autora
Co za ludzie pracują w planistyce mpk ze te szybka trasę przez wielkie osiedla, obiekty handlowe i biurowce, autobusy (dwie linie) przemierzają średnio co 10 min) i to jeszcze jedna z nich nie zatrzymuje się w centrum (572).
Dojezdzam juz ta trasa 1.5 roku i samochód jest szybszy średnio 3 razy na niej mierząc od drzwi do drzwi. I nic się przez te 1.5 roku
@cytrus0: a co ma do tego mpk? oni są tylko operatorem i działają na zlecenie ZIKiT
@cytrus0: ale z ciebie #janusztransportu. Po pierwsze: trzeba mieć tyle autobusów. Po drugie: kierowców. Po trzecie: utrzymać to wszystko, to są ogromne pieniądze. Po czwarte: to nie jest jedyna trasa w Krakowie, gdzie mogłoby autobusów być więcej. Po piąte: jeśli sądzisz, że zwiększenie liczby autobusów zmniejszy liczbę samochodów, to naprawdę jesteś naiwny.
@Djkudlaty:
Zakładam że jak więcej ludzi jeździ to więcej komunikacja zarabia jeśli to ma zdrowo funkcjonować:
1. taki autobus którego zdjęcie zrobiłem myślę ze spokojnie na siebie zarobi:
zarabiają malutkie busiki które dowożą ludzi do miast powiatowych 10x dalej niż moja trasa a cena to tylko 3x więcej pieniędzy za bilet jednorazowy /busy też mają miesięczne/. Więc taki wielki autobus wypełniony ludźmi powinien spokojnie na siebie na tej linii zarobić, zwłaszcza
@cytrus0: wymiana autobusów jest dlatego, że taniej utrzymywać flote nowych autobusów które kupujesz z dofinansowaniem, mniej palą, są mniej awaryjne i mają długie gwarancje więc przewoźnik przez długi okres nie musi do nich dopłacać, przywołane scanie czy many palą więcej dodatkowo koszt serwisu i pozyskiwanie
Głupie 173 albo 144 jak jedzie to na Bonarce/Matecznym ma już spóźnienie i przyjazd na czas graniczy z cudem (a jak przyjedzie, to znaczy, że
@rzuf22: międzyszczyty nie mają innego miejsca żeby 'przeczekać' te kilka godzin, puste zajezdnie są zajęte przykładowo szczytówki 24 stoją na Prokocimiu
To doprowadza do sytuacji, że szybciej jest przejść na nogach trase Smolki-Mateczne idąc sobie na lajcie, bo i tak tramwaj czeka jakieś 10 minut przed Matecznym...