Wpis z mikrobloga

Napisałem do gearbest maila odnośnie mojej przesyłki. Jak to zazwyczaj bywa, otrzymałem ten ich numer sprawy (ticket) z pomocą którego mogę sprawdzić poprzez mój profil na stronie jaki jest status. Gearbest odpowiedział w mniej niż 24h na maila informując mnie że odpowiedź jest dostępna poprzez wspomnianą wcześniej stronę (tak jak bym nie mógł mieć wglądu na mailu jaka jest odpowiedz...)

Zalogowałem się na mój profil, jednak numer sprawny (ticket) który został wygenerowany nie jest widoczny na stronie. Widnieje monit o nowej wiadomości która nie ukazuje się na stronie.

Napisałem do ich supportu ponownie (generując kolejny ticket) z informacją że poprzedni ticket nie wyświetla się.
Jak nie dostanę raka przez stres w pracy to na pewno dostane przez support. Oh #!$%@?

#gearbest
  • 6
@misiek735 już szkoda szczempić ryja na fakt, że jak zawsze otrzymałem odpowiedź od bota, cytuję:

"Santa Claus has also informed us that he too is overwhelmed this time of year and might be delivering some presents a little late."

Jak czytam tego typu wiadomości to mi się przypomina coroczna akcja z właścicielami samochodów, którzy w każdy grudzień są zaskoczeni że śnieg pada i dlatego wypadki są. No kto by się spodziewał że
@typowyRobak owszem, wiem. Ale uważam że mogli by np. usprawnić czas wysyłania przedmiotu. Przykład?

Zakupiłem miband2 6.09.2017. Wysłany 16.09.2017 (5 dni roboczych czekania)

Ilife x5, zakupiony 7.01.2017. 15.01 wysłałem wiadomość jak długo mam jeszcze czekać na wysłanie. Wysłali jakoś tydzień później, nie mogę znaleźć daty. Czas oczekiwania na wysłanie ~10 dni roboczych.

I mógłbym tak kontynuować do opisania kolejnych przedmiotów, czyli routera, dwóch telefonów...

Na aliexpress wysyłka trwa max 2 dni robocze.
@misiek735: To znany mechanizm. Neofita ciągle myśli, że jeśli będzie się starał usprawnić, to zrobi interes życia. Stary wyga wie, że może mieć (do pewnego stopnia) w doopie klientów, no bo dokąd pójdą, skoro wszędzie jest tak samo? Popatrz sobie np. na firmy sprzedające usługi telefoniczne (plus, era, orange, play itd.). Bardzo się martwią, prawda? Starają się ciągle uprościć cennik, obniżyć ceny, podnieść jakość usług, prawda?
Nie? Nie robią tak? Ciekawe...