Wpis z mikrobloga

Kupiłem przedmiot w ilości 8sztuk - dziś przyszła do mnie paczka DHL a w środku tylko 1 sztuka. Co w takiej sytuacji zrobić?
Jedna sztuka jest mi zbędna... można się z nimi w jakiś normalny sposób dogadać by dosłali resztę? czy tylko zwrot pieniędzy wchodzi w grę? Miał ktoś taki przypadek?
#gearbest
  • 9
@JabLuszko: napisałem do supportu, jeszcze nie odpisali. Słyszałem, że gearbest lubi kręcić dlatego pytam jak się w takiej sytuacji zachować i jak wymusić na nich wysyłkę reszty przedmiotów. Płaciłem paypalem, brałem ubezpieczenie więc o zwrot pieniędzy nie mam co się martwić, ale bardziej zależy mi na przedmiotach niż zwrocie $$.
@dam115: Zamówiłem jakiś czas temu 3 czujki ruchu Xiaomi a przysłali tylko jedną. Po zgłoszeniu ticketa w ten sam dzień miałem zwrot kasy. Będziesz chyba musiał ich przycisnąć o dosłanie zamiast refunda bo zakładam, ze kupiłeś coś na dobrym promo i dlatego wolisz taką opcję.
@dam115: czasem lubią kręcić, czasem nie. Zawsze na początku grzecznie support. Od ich odpowiedzi uzależniaj swoje dalsze kroki. Jak się nic nie ruszy - paypal i nich się z nimi męczą. W Twoim wypadku to ciężko będzie im kręcić - skoro zamówiłeś 8 sztuk a dostałeś 1 tu nie mają co kręcić ;)
Cena była dobra ale ilość przedmiotów dostępnych również bardzo duża, nie jest to towar pierwszej potrzeby i nie była to okazja, która trwała minutę, więc i nie jest to żadna pomyłka cenowa z ich strony. No nic, pozostaje czekać na kontakt z supportem.

@2YT4U: @JabLuszko: