Aktywne Wpisy
marian-stefan +299
Nie wszyscy przeglądają główną (znalezisko: link ) więc wrzucę również tutaj. Ukr pobił przynajmniej dwóch Polaków w Katowicach. Nagrania załączyłem w komentarzach.
Jednego uderzył, gdy Polak nawet się nie bronił, a drugiego z partyzanta od tyłu, gdy zaatakowany szedł na przejściu dla pieszych. Po ataku, na końcu filmiku zaczepia kolejną losową osobę i pyta, czy jest z Polski. Na odpowiedź "nie" stwierdza "to zajebiście".
Może nagłaśniając sytuację uda się zidentyfikować ukraińskiego "gieroja"
Jednego uderzył, gdy Polak nawet się nie bronił, a drugiego z partyzanta od tyłu, gdy zaatakowany szedł na przejściu dla pieszych. Po ataku, na końcu filmiku zaczepia kolejną losową osobę i pyta, czy jest z Polski. Na odpowiedź "nie" stwierdza "to zajebiście".
Może nagłaśniając sytuację uda się zidentyfikować ukraińskiego "gieroja"
tojapaweu +22
Najbardziej patologiczne pytanie jakie słyszę przy sprzedaży: a dlaczego Pan sprzedaje? Najlepiej jak jest jeszcze uargumentowane, no bo ma Pan go tylko rok.
U nas jest taka mentalność, że jak już się kupuje auto to niech będzie na całe życie aż pójdzie na złom na żyletki. Mam 28lvl, kupuje sobie auta żeby nimi pojeździć i jak mi się znudzi to zmieniam na inny, co to za pytanie idiotyczne.
#januszebiznesu #motoryzacja #samochody #
U nas jest taka mentalność, że jak już się kupuje auto to niech będzie na całe życie aż pójdzie na złom na żyletki. Mam 28lvl, kupuje sobie auta żeby nimi pojeździć i jak mi się znudzi to zmieniam na inny, co to za pytanie idiotyczne.
#januszebiznesu #motoryzacja #samochody #
Jakiś czas temu dogrzebaliśmy się do zaimplementowanej w rF-ie opcji automatycznego regulowania przez grę limitów toru.
ISI (pierwotny twórca gry) pomyślało o wszystkim i przewidziało możliwość płynnego dostosowania track limit na każdym torze. Obecny deweloper (Studio 397) zapytany o instrukcje objaśniającą kilka istotnych linijek kodu nie bardzo chciał się podzielić wiedzą, lub też sam takowej do końca nie posiadał (choć na turnieju #wfg ten system działał poprawnie).
Jeden z naszych adminów postanowił jednak metodą błędów i prób pogmerać gdzie potrzeba i wczoraj na serwery DTM został wgrany tor z eksperymentalnymi specjalnie przygotowanymi regułami anti - cut - track, który został pomyślnie przetestowany na próbnym wyścigu full race na torze Zandvoort.
System Anti-cut wbudowany w rFactor działa w ten sposób, że podczas wyścigu:
a) nadaje 2 ostrzeżenia i w przypadku 3 ostrzeżenia nadaje karę S&G 10 s.
b) w przypadku rażącego naruszenia track limit i zyskania dużej przewagi - od razu nadaje karę S&G 10 s.
Podczas treningu (na sesji "practice") są nadawane tylko ostrzeżenia "warnings" i anulowany jest czas przejazdu w przypadku ścięcia.
Parametry systemu zostały dobierane tak aby uniknąć sytuacji nadania kary w przypadku spina lub przypadkowego ścięciu toru w poślizgu (tak, gra potrafi też to rozpoznać).
Wszystko jest jeszcze we wstępnej fazie testów, ale wszystko wskazuje na to, że jeśli uda nam się doprecyzować wszystkie ustawienia (limit toru, ilość ostrzeżeń, wymiar kary, itp.), będziemy dysponowali automatycznym systemem sprawdzania wyjazdów, a administracja zaoszczędzi masę cennego czasu.
Okazuje się, że rF2 posiada jeszcze wiele ukrytych (nieobjaśnionych) funkcji o których nie wie do końca nawet sam dev. XD
#irgworld #simracing #rfactor2
@IRG-WORLD: no już już nie rozpędzajcie się tak, najpierw czas przejść na DX11, oby to było jeszcze w tym roku :3
Komentarz usunięty przez moderatora