Wpis z mikrobloga

@Wondziu Generalnie to sprawa wygląda tak. Bierzesz telefon na umowę, sprzedajesz go dalej, przestajesz płacić raty, a T-Mobile blokuje IMEI urządzenia i urządzenie przestaje obsługiwać polskich operatorów. Telefony wzięte po kwietniu 2017 objęte są już tym zabezpieczeniem. Na razie tylko T-Mobile i Plus mają taką praktykę, ale Orange i Play już są chętni, żeby coś takiego wprowadzić :)
@zafascynowany: no już jeden Mireczek mnie poinformowal o tym, podał nawet znalezisko z głównej. Czyli tak naprawdę taka osoba jak ja, która zawsze płaci wszystko na czas, będzie miała problem żeby go sprzedać? Trochę niefajnie.
@Wondziu Tzn. Ty, jak i osoba, która nabyła od Ciebie będziecie mieli problem jak Ty przestaniesz płacić. Jemu zablokują telefon,a Ciebie się zapytają dlaczego sprzedałeś coś co nie było twoje :) Jak będziesz płacił na czas t nikt się nawet nie zorientuje ;)
@zafascynowany: rzeczywiście jest napisane, że właścicielem jest T-Mobile. Czyli konsultant informując mnie że bez problemu sprzedam telefon wprowadził mnie w błąd, oszukał wręcz. Ja wiem, że sprzedaż musi się zgadzać ale za to że mnie oszukał obiecuję sobie, że od nich odchodzę, a telefon i umowę będę musiał odesłać. Dziękuję za informację i otwarcie oczu, wydawało mi się że jestem na bieżąco a tu taka zmiana o której nawet nie słyszałem.