Wpis z mikrobloga

@QuantumMechanist: nie jest popularny tylko w polsce xd w rosji, niemczech i paru innych państwach jest równie jeśli nie bardziej popularny, poza tym jak na swoje czasy, a przynajmniej I to była rewolucyjna gra, nawet 2 dalej miała wiele rzeczy których nijak nie było w innych grach
  • Odpowiedz
@QuantumMechanist: nie mówie o sterowaniu xD tylko np o żyjącym i reagującym na poczynania gracza świecie, w żadnej grze nie było to na takim poziomie jak gothic w tamtych czasach, w takim morrowindzie npce stały w miejscu albo robiły 4 kroki na krzyż przez cały dzień i noc
  • Odpowiedz
@Jurigag: Nie dotrzesz do ludzi z argumentami jeżeli sami zabetonowali się w swojej cebuli. Zwłaszcza jak ktoś zaczyna od dubbingu, animacji, grafiki czy sterowania. I z xd na końcu, prowokacja jak #!$%@?. Odpisywanie na coś takiego z argumentem to jak smyranie jego e-fiutka.
  • Odpowiedz
@QuantumMechanist: postacie o różnych godzinach robią różne rzeczy, rozmawiają ze sobą, gotują mięso, śpią, tak samo jak reagują na to że sobie wchodzi albo ktoś otwiera im skrzynei itp itd, a w morrowindzie pamiętam masę postaci gdzie niezależnie czy dzień czy noc sobie stoją w tym samym miejscu i #!$%@? robią xD to strasznie odrzuca, no i system walki, ten z morrowinda to był żenada po prostu i odrzucał strasznie
  • Odpowiedz
@QuantumMechanist: Gothic robił wrażenie bardzo żyjącego świata. Prawdopodobnie był wręcz najlepszy w tym w swoim czasie.

Do tego możliwość przyłączenia się do trzech zróżnicowanych obozów dawała odczucie, że ty tu rzeczywiście decydujesz.

Relacje nawiązywane z postaciami były stosunkowo głębokie.

Dubbing i kamera zza pleców pomagały się wczuć.
  • Odpowiedz
@QuantumMechanist: dobra leci czarno, nie nie były tak samo gówniano oskryptowane, pisząc to pokazałeś że jesteś trollem, tyle w temacie, wystarczyło kiedykolwiek zagrać w obie gry i gothic miał zdecydowanie lepiej oskryptowane postacie, także czarno bo to zwykła prowokacja
  • Odpowiedz
przeciez postaci byly tak samo gownianie oskryptowane i w gothicu i w morku, a porownywanie subtelnej walki opartej o klasyczne rzuty koscmi do machania na odwal.w gothicu to juz w ogole smiech na sali xd


@QuantumMechanist: Gothic właśnie miał skrypty, które symulowały życie. A skrypty Morrowinda symulowały, że bohaterowie nie są drzewami.
  • Odpowiedz