Wpis z mikrobloga

@mBank: gratuluję utraty kolejnego klienta ! Ekspert na czacie okazuje się stażystką która w niemocy rozwiązania problemu przekierowuje rozmowę do innego "eksperta", który to po zapoznaniu się z problemem kończy rozmowę bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Kolejny "ekspert" tym razem kanału audio zamiast przyjąć reklamację - odsyła do placówki... btw problem wynika z błędu banku, konto internetowe widnieje z innym, błędnym nazwiskiem niż wynika to z dokumentów !!!
  • 1
  • Odpowiedz
@viben nie odchodź! Rozumiemy Twoje niezadowolenie. Przyko nam, że nie otrzymałeś pomocy jakiej oczekiwałeś. Zarówno na czacie jaki podczas połączenia audio nie możemy zmienić nazwiska. Zapewne dlatego zaproponowano wizytę w placówce. Piszesz jednak, że w Twoim przekonaniu sprawa wymaga reklamacji. Możesz ją złożyć. Zasady przyjmowania zgłoszeń odnajdziesz na naszej stronie:
https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/ Pozdrawiamy Zespół mBanku
  • Odpowiedz