Wpis z mikrobloga

@Edi93: Fabuła, serio? G2 to pociągnięcie tego co już było, miałeś powrót na stare śmieci i mase nowych rzeczy. Muzyka to ambienty, Kai Rosenkranz, jak dla mnie G2 znowu pociągnęło to lepiej. Klimat? Nie lubię za bardzo używać tego słowa, ale okej, atmosfera w G1 była cięższa, jednak znowu, tutaj kwestia gustu.

Jak widać, podałeś kwestie które są dość sporne i zależne od preferencji. Mechanicznie bez dwóch zdań wszystko było o
@Finsky: To moje subiektywne zdanie. Mnie bardziej podobała się muzyka z G1, która w sporej części wpływała na klimat. Fabuła - chodzi bardziej o sposób jej prowadzenia. W G2 wiemy od razu, że będziemy walczyć ze smokami, a jedynymi zaskoczeniami jest ukradnięcie oka i wyspa. Główny boss - Smok Ożywieniec, nie robi zbyt wielkiego wrażenia, jest bezpłciowy. Już bardziej fascynujący jest Nekromanta. W NK sporo jest podratowane starymi znajomymi, nawiązaniami do
@Edi93: Zgadzam się ze sposobem prowadzenia fabuły, jest mniej tajemniczo, może też nieco mniej ekscytująco. Generalnie zgadzam się z komentarzem, miło zobaczyć polski komentarz na temat Gothica w którym są jakieś słowa krytyki, przyzwyczaiłem się, że ciężko jest o tej grze w polskim internecie, bo fandom jest zaślepiony do przesady.
@Pandamix Najbardziej mi się podoba jak zrobili smoki w tej grze. Każdy miał swoją klimatyczną miejscówkę adekwatną do ich typu. No i mogłeś z nimi rozmawiać! Czyli w sumie Bezi był takim Dragonbornem na długo przed Skyrim ( ͡ ͜ʖ ͡)