Wpis z mikrobloga

Kupiłem sobie w #banggood ozonator. Był baaardzo tani – wyprzedawali model – czyścili stock – kto ich tam wie. Na 2 płytki po 3.5g każda. Przyszedł w piątek, podłączyłem w sobotę z rańca – górna płytka świeci ładnie, dolna ledwo, ledwo… Napisałem do supportu wieczorem 3 zdania, wkleiłem fotkę, zapytałem co robimy. Dziś rano dostałem maila:

Thank you for shopping on Banggood and sorry for your inconvenience deeply.
We have arranged a refund of your order US$11.99 due to the product is out of stock now.

Whaaaat?! Nic? Bez 12 dodatkowych maili? Filmu na youtube? Próby naprawy w lokalnym warsztacie? Partial refunda w punktach za pół płytki – bo przecież część dolnej działa?

Ucz się #gearbest
  • 4
@MialemPKSy: Reklamowałem na GB i BG produkty za powyżej 50$ i na BG dwukrotnie musiałem wysyłać film (ten sam) dokumentujący awarię - wymienić razem 13 maili w 18 dni, gdzie na GB wystarczyło zdjęcie - wymienić musiałem razem 9 wiadomości w 8 dni. Powiem więcej, że raz przez niedbalstwo BG gdzie zamiast z EU wysłali co innego z CN musiałem dopłacić VAT i czekałem na produkty około 2 miesiące. Najadłem się