Wpis z mikrobloga

#ogame #servogame
Czyli co, Retro Ogame (Gameforgowski oficjalny ogame1304) padł, bo nie umieli załatać. Uni1 na @X-Game nie akceptuje możliwości rejestracji, niemieckie Uni (jeszcze działa?) miało ograniczenia (brak bombowców, ACSów, itd…). Jak teraz wygląda sprawa z OG bez Pay2Win, najlepiej na starym silniku?

Przypominam, że postawienie sobie na Windowsie 2000 pod łóżkiem IISa z PHP i jakąś Ugamelą wiosny nie czyni, kluczem jest aktywny userbase.

  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@steemm

jeżu ogame grałem w to w 2005 roku xD


Czemu za każdym razem musi trafić taki pajac? "hehe ogejm hehe pszecież to umarło iksde iksde grałem w 2137 roku kto w to teraz gra jag tag moszna jeżu co to ma być XDDDD"
  • Odpowiedz
@steemm: Ja właściwie na to nie marnuję tyle czasu, to tylko złudzenie. Gra, faktycznie, wymaga częstych odwiedzin, ale łaczny czas dziennie to góra godzinę, może półtorej.

Więcej czasu spędzasz dziennie przed ekranem telefonu, także tego.
  • Odpowiedz
@Nokia: po prostu nostalgłem w c--j na myśl o ogame, grałem na uni6 byłem lamusem z jednym ST, 341% chyba miało i tyle xD wtedy jeszcze nie było takich smartfonów jak teraz i trzeba było sporo planować żeby flota sobie latała między księżycami itp xD
  • Odpowiedz
No dalej się planuje, mechanika wciąż ta sama.
Jak chcesz, możesz z nami grać w sojuszu, jak nie będziesz się zachowywał jak ostatni gimbus.
Zwykle ludzie grają już kolejny raz, co roku robimy sobie kolejne uniwersum, większość z nas to synowie długoletnich graczy w OGame, więc "synek zejdź bo mie flota ląduje" jest dla mnie jednym ze standardowych tekstów dzieciństwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz