Wpis z mikrobloga

mam od jakiegoś roku taryfę 'po skończonym abonamencie' w #play. Wczoraj chciałem wziąć nowy abonament, fajniejszy. Miało być jedno, a potem przyszedł cennik na maila (już po złożeniu zamówienia) i w cenniku było coś zupełnie innego :( Się okazało, że mam dokładnie te same warunki co miałem w poprzedniej taryfie bez umowy. Chyba konsultant 'zapomniał' mnie o czymś poinformować przez telefon. Trochę #heheszki a trochę #smuteczek #play, traktujecie starych klientów znacznie gorzej niż nowych. Chyba czas kolor zmienić.
  • 8
  • Odpowiedz
@iforgestuff: jeżeli zrobiłeś to przez telefon to masz 14 dni na wypowiedzenie. Na przyszłość składaj wypowiedzenie i czekaj, zazwyczaj każda szanująca się firma dzwoni maksymalnie w ciągu 30 minut z ofertą kosmiczną ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz