Wpis z mikrobloga

@Magiczny_Kartofel: Tak szczerze to nawet gothic nie był jakimś genialnym tworem u nas się przebił bo miał PL lokalizacje i był dostępny, wiele ludzi w niego grało, ale tak szczerze to technicznie gra odstawała, graficznie była słaba, gameplay był do dupy, ale była po Polsku, fabułę miała wciągającą więc u nas zrobił się z tego klasyk.
Patrząc po kolejnych partiach jakie serwowali to było gorzej bo i gracz u nas
  • Odpowiedz
  • 2
@Mald #!$%@?...
Gothic sprzedawał się najlepiej w Niemczech, więc twoje argumenty z dupy umierają...
Gdyby gra byłaby słaba, to czemu do dziś jest popularna? Była świetna, wielki, wolny świat, świat żył, GENIALNE postacie i historia
  • Odpowiedz
@Magiczny_Kartofel: Gothic byl rewolucyjny jak na swoj czas pod nie ktorymi wzgledami ale ten czas juz minal. Imponowal poziomem trudności, swiatem no i polska lokalizacja. Nikt go nie kupi bo nie sprzedal sie zbytnio poza europa wschodnia. Podejrzewam ze Elex nie przyniesie zbyt duzych zyskow wiec pozostanie skok na kase. Albo remaster, albo Gothic 4 (PB jak i wiekszosc fanow nie uznaje arcani za kanoniczna). Zobaczymy co zaproponuja ;)
  • Odpowiedz
@Magiczny_Kartofel: Kiedyś gry były toporne, dziś mało która jest. Sam byłem oczarowany gothiciem potem risenem 1-2, trójka była bez sensu, a sam elex poprzez mechanikę odrzucił mnie i dużą rzeszę fanów.
Trzeba się nauczyć kiedy przestać robić gry skoro kolejne nie wychodzą im dobrze i tyle. Rynek sam to zweryfikuje
  • Odpowiedz
@Magiczny_Kartofel: żaden ich tytuł nie odniósł sukcesu na skalę światową, a samo studio wybitne nie jest. Piranie doskonale potrafią budować żyjący świat i klimat, ale kompletnie nie radzą sobie z techniczną stroną produkcji. Każdy ich tytuł jest najeżony bugami, animacje są koślawe i drewniane, optymalizacja leży. Poza tym było kiedyś takie dość duże wydawnictwo Jowood i Piranha Bytes tak bardzo ucierpieli na tej współpracy, że może to i lepiej, iż
  • Odpowiedz