Wpis z mikrobloga

@Dawids1989r: wszystko fajnie, ale konwersja zależy też od półki oraz segmentu. Produkty premium podobno mają lepszą konwersję niż te popularne. Elektronika ma mniejszą konwersję niż materiały budowlane (ze sklepów które znam na tyle, żeby wiedzieć co i jak).
  • Odpowiedz
@krzysztof114: Zgadza się, jest dokładnie tak jak piszesz.
Trochę źle też sformułowałem pytanie. Miałem na myśli aby każdy kto będzie miał ochotę strzelił ze swoją konwersją w stylu: 1/100, 1/250 /1/1000 i tak dalej :D ( ps: z drugiej strony zastanawiam sie czy ktokolwiek bedzie chetny bo zaraz bedzie mial czarne mysli o konkurencji heheh )
  • Odpowiedz
@Dawids1989r: z mojej perspektywy to jeszcze UX strony ma ogromne znaczenie. Produkt może być atrakcyjny, ale jak użytkownik nie będzie umiał przejść całego koszyka na mobile to wszystko na nic.
  • Odpowiedz
@aliali22b: O Panie, w tym temacie to akurat potrafię klienta prowadzić za rękę coraz lepiej ( z zamknietymi oczami :D ) Dlatego głownie zalozylem temat, bo NIBY wszystko gra a jednak nie kupują, mysle ze z grupą odbiorców trzeba powalczyć i content marketingiem ktory pozniej przelozy sie na sprzedaz.
  • Odpowiedz