Wpis z mikrobloga

Ostatnio EA spotyka się ze sporą krytyką. Niesłusznie!

Jest to bowiem firma, która przekracza kolejne granice w tym biznesie! Jest niesamowicie skuteczna w tym, co robi i jej kreatywność w kolejnych modelach biznesowych nie zna granic. Taki firmy są potrzebne, by gracze grali w to samo, ale jakby nie w to samo. One się poświęcają w tym, byście nie musieli przejmować się mechaniką gry, tylko chłonęli experience!

Kiedy kolejna zasłużona firma - Bethesda - dawno temu wystartowała z horse armor dlc, to nie tylko spotkało się to tylko z uśmieszkiem politowania (phi!), ale wielu nie widziało w tym nic złego, a część nawet chciała więcej. I dostała więcej! Wizjonerzy! Kolejne dlc z wyciętą zawartością, season passy, płatne mody, loot boxy, no i nie zapominajmy o płatnym multi na konsolach. Pamiętajcie - games as a service!

To dzięki EA fani Mass Effect 3 dostali day one dlc z wyciętym Proteaninem! To dzięki EA nie musicie już grać w gry od takich "deweloperów" jak Pandemic, Westwood, Maxis, Bullfrog, czy ostatnio Visceral Games. EA należy się SZACUNEK! Nowy Battlefront 2 będzie świetny - wiele godzin rozrywki, a odblokowywanie kolejnych elementów gry będzie warte konkretne pieniądze! Wy grając w tę grą będziecie wręcz ZARABIAĆ! A wam jeszcze źle!

Jeżeli nie wierzycie, to koniecznie obejrzyjcie ten materiał:
https://www.youtube.com/watch?v=G1Ky9-OoWyo

Widzicie? Nad iloma rzeczami w tej grze deweloperzy myślą, jak wiele z nich rozważają, ile z nich może się w niej znaleźć, jak wiele rzeczy jest branych pod uwagę, to aż głowa mała!

A jeżeli to was nie przekonało, to to na pewno zdoła!
https://www.youtube.com/watch?v=-9GNXjkVU0U

Dokładnie!

EA, Ubisoft, Bethesda, Warner Brothers i podobne firmy - byle tak dalej, musicie...

#battlefront #oswiadczenie #gry #ealove #ubisoftgreat #wbfantastic #bethesdasucks znaczy się - #bethesdaforeverinmyheart
Lisaros - Ostatnio EA spotyka się ze sporą krytyką. Niesłusznie! 

Jest to bowiem f...

źródło: comment_IijVDENsemtQlzqKe4e3VxGudnGtQRvF.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Lisaros: a potem przyjdzie taki CDPR, grafika super, fabuła super, ale kto będzie z marszu grał 200 godzin? Zamiast to podzielić jakoś, to dupną całość i dław się jak kaczka chlebem w parku. A potem każą czekać sobie 5 lat na kolejną grę, a mogli by tak jak EA wydawać co roku Wiedźmin 2017, Wiedźmin 2018, Wiedźmin 2019.
  • Odpowiedz
@Lisaros: Oraz Creative Assembly i Paradox.

@zolwixx: A potem przyjdzie taki Wiedźmin, pierwsza gra to produkt pasji, już po osiągnięciu sukcesu bawimy się w korpo, robiąc gry według zakreślanki 'najlepsze trendy na rynku', wsadzając niepotrzebne QTE, otwarty świat i system walki dla półgłówków.
  • Odpowiedz
wsadzając niepotrzebne QTE, otwarty świat i system walki dla półgłówków


@CorTuum: Wsadzenie otwartego świata niekoniecznie musi być wadą, mi tam wszystkie Wieśki się podobały (w sumie najbardziej jedynka chyba, ale trójka też nie jest daleko w tyle, dwójka natomiast była trochę za ambitna). Swoją drogą jakie gry (przede wszystkim erpegi) wg ciebie są godne uwagi? Bo przy VtMB narzekałeś, przy Wieśkach narzekasz, przy Omikronie też. Lepiej napisz jaki masz nick
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks:

Wsadzenie otwartego świata niekoniecznie musi być wadą


No shit. Pewnie dlatego napisałem, że w przypadku W3 to było niepotrzebne - w teorii miało podążać za klimatem gry (szukanie DeusEx Machina, przepraszam, Ciri), a zmieniło się w standardowe bieganie za znakami zapytania. Pewnie dlatego, że w tym momencie cedeprojekto był na pełnym korpo trybie, zakreślając popularne elementy z innych
  • Odpowiedz
Wsadzenie otwartego świata niekoniecznie musi być wadą


@Bethesda_sucks: musi — nie jest do niczego potrzebne, a zrobienie tego zabiera czas i pieniądze, które można było wykorzystać na bardziej istotne rzeczy. Ponadto otwartość świata wymusza silniejsze ograniczenia narracji — na przykład trzeba albo zablokować powrót do już odwiedzonych lokacji, albo zrezygnować z rozwoju postaci, albo wytłumaczyć, dlaczego nagle zaczęły się pojawiać wysokopoziomowe questy, których wcześniej nie było.

Przy czym oczywiście jedna
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: one miały bardziej „półotwarty” świat — była jasna linia fabularna po kolei prowadząca gracza w różne miejsca. I absolutnie niczego by nie straciły, a wręcz zyskałyby (na logice świata — bo znowu, czemu w początkowych lokacjach są tylko niskopoziomowe zadania, a w późnych tylko wysokopoziomowe?), gdyby i tego nie było.
  • Odpowiedz
czemu w początkowych lokacjach są tylko niskopoziomowe zadania


@Althorion: Akurat w przypadku Fallouta to jest łatwe do wytłumaczenia, schron był na odludziu (bo i pewnie tam właśnie spadły bombki, schrony przeciwatomowe często są budowane właśnie w miastach, a nie gdzieś na odludziu, tak by zdążyć z ewakuacją), więc przy niższej gęstości zaludnienia i mniejszych osadach trudniej było spotkać napakowanych przeciwników, bo im się nie opłacało rabować jakichś wioch. W przypadku
  • Odpowiedz