Wpis z mikrobloga

@LiuKang: ja korzystalem ostatnio. Macbook pro mial 2 lata i 3 miesiace, nic nie wskazywalo ze mialby sie zepsuc, ale pewnej pieknej soboty padla plyta glowna. Jak wiemy w macach do plyty glownej przyspawany jest procesor i pamiec ram, naprawa z apple care byla sprawna i bez doplat. Czekalem co prawda 3 tygodnie, ale to bylo zwiazane z moim dosc niespotykanym configiem i po prostu 1.5 tygodnia zajelo oczekiwanie na czesci.
@kielonek: @LiuKang: @kielonek:
Kupowałem sprzety w Cortlandzie, sprawdziłem że wspracie telefoniczne (90dni) konczy mi sie pod koniec grudnia.
Ja muszę ten sprzet gdzies wysyłać by go zdiagnozowali? Jest tylko 60 dni na wykupienie tego czyli maksymalnie mam gwarancje na 2 lata wg polskich przepisów?
Ja muszę ten sprzet gdzies wysyłać by go zdiagnozowali? Jest tylko 60 dni na wykupienie tego czyli maksymalnie mam gwarancje na 2 lata wg polskich przepisów?


@LubieKiedy: przez rok mozesz oddac do dowolnego autoryzowanego sklepu na naprawę w ramach AppleCare, a po tym okresie tylko tam gdzie kupiłeś ( chyba ze przedluzysz)