Wpis z mikrobloga

Mirki bo już nie wiem co zrobić, może poradzicie.
Przymierzam się do zakupu Peżota 407. Mam na oku dwa egzemplarze, oba warte uwagi - od 1. właściciela, sprzedawca prywatny, auto serwisowane w ASO, wyposażone w ksenony, silnik benzyna 2.0. Do obu mam daleko, w zupełnie różne strony. Muszę zdecydować, którego wybrać. Którego byście wybrali na moim miejscu?:

1) Kombi (praktyczniejszy), rok 2007, 143 KM, przebieg 113k km, w miarę nowe dwa komplety opon, podgrzewane siedzenia, ładniejsza - jasna tapicerka z el. drewnianymi, pasek rozrządu do robienia na już, malowany zderzak tylny - uderzenie w zaspę śniegową i fragment klapy z powodu rdzy (ponoć typowe w kombi); cena: ostatecznie myślę, że 19-20k zł.

2) Sedan (ładniejszy), rok 2004, 136 KM, przebieg 151k km, czujniki parkowania z tyłu, brzydsza, szara, tapicerka, po wymianie paska rozrządu i sprzęgła (widzę, że dużo egzemplarzy miało wymieniane sprzęgło przy > 100k km), niemalowany; cena: wystawiony za 15 500 zł, pójdzie może za 14-15k zł.

Dopłacać za młodszego, z mniejszym przebiegiem, w kombi? Zakup na lata.

#motoryzacja #samochody #peugeot407 #peugeot

Który egzemplarz Puga 407 wybrać?

  • Kombi, młodszy, droższy 74.1% (43)
  • Sedan, starszy, tańszy 25.9% (15)

Oddanych głosów: 58

  • 19
  • Odpowiedz
@persil91: bierz młodszy z powodu silnika!
2.0 136KM ma choćby fabryczną wadę popychaczy, którą można zauważyć odpalając całkowicie zimny silnik. Trzepie budą jak w traktorze i potrafi zgasnąć, bo nawet dobry olej np. 5w40 podpiera popychacze, które mają zbyt małą średnicę. Jeśli taki problem występuje, a na 95% tak jest to szykuj pieniądze na wymianę na poprawioną wersję.
  • Odpowiedz
2.0 136KM ma choćby fabryczną wadę popychaczy, którą można zauważyć odpalając całkowicie zimny silnik


@ocelote: pamiętałem że coś go u góry bolało , super że piszesz :)
  • Odpowiedz
@ocelote: tego nie słyszałem, dzięki. Do tej pory słyszałem jedynie o wariatorze w młodszym silniku, więc był to kolejny plus dla starszego auta. Twój post zmienia postać rzeczy.

aaa, no i w nowszym masz klimę dwustrefową co jest miłym plusem;-)

@ocelote: oo to też nie wiedziałem :)

a co do sprzęgła to pewnie duży serwis na 100 k przewidywał wymianę

@sailor_73: sprzedający powiedział, że sprzęgło rozsypało mu się przy
  • Odpowiedz
@persil91: ja tych popychaczy nie zauważyłem, bo sprzedający jednak odpalał samochód tak że wskazówka nie drgnęła ale olej już nie był taki gęsty. Zmiana na świeże 5w40 czy później 0w30 nic nie dała i ciężko było ruszyć samochodem o ile nie gasł po paru sekundach.

Popychacze INA masz już poprawione, kosztują koło 30-35zł sztuka x 16 + robota, do tego uszczelki i inne duperele i robi się z tego niemała kwota.
  • Odpowiedz
@persil91 kombi... Chociażby dla dachu panoramicznego i w sumie to pojemny nie specjalnie jest ale ma to coś...

Strikte ciekawostką jest wyposażenia które klient sobie sam wybierał kupując... U mnie np. nawigacja, podświetlane drzwi wszystkie, ciemne szyby tył plus rolety w drzwiach, dwustrefowa klima, domykanie szyb z pilota, chowane lustra, hak odczepiany i chowany w bagażniku, parktronik tył, skóra na kierownicy o mieszkasz aaaa np nie ma ksenonow i podgrzewania foteli ;-D
KLIFord - @persil91 kombi... Chociażby dla dachu panoramicznego i w sumie to pojemny ...

źródło: comment_tNGRLpQcOnqkCoXp9bDIHJC0GQ3ksFfx.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
ja tych popychaczy nie zauważyłem, bo sprzedający jednak odpalał samochód tak że wskazówka nie drgnęła ale olej już nie był taki gęsty. Zmiana na świeże 5w40 czy później 0w30 nic nie dała i ciężko było ruszyć samochodem o ile nie gasł po paru sekundach.


@ocelote: wszędzie chwalą ten silnik, więc trochę mnie zdziwiłeś, że ma on taką wadę fabryczną. Rozumiem, że dotyczy wszystkich egzemplarzy? Pytanie, czy bardzo to przeszkadza? Sprzedający miał
  • Odpowiedz