Wpis z mikrobloga

#tinder moje statystyki. 45 dni używania apki. 110 par, 3 spotkania. Jedno po którym miałem wielkie nadzieje jednak kontakt się urwał. Podsumowanie: da się spotkać na tinderze wartościowe osoby, z tych kilku wartościowych 1-3 które są w porządanym typie i w moim przypadku zero dłuższych znajomości. Jednak wydaje mi się że trafię po ntym usunięciu tej apki. Po studiach i odkąd pracuje z domu ciężko o dobre okazję do poznawania ludzi. :<
  • 17
  • Odpowiedz
@testowyandrzej: gdybym szukał mięsa do pukania robił bym to codziennie. Ale to przynajmniej mnie nie kręci, jest wręcz nieprzyjemnie kiedy nie znam się dobrze z daną osobą, inteligencja emocjonalna to #!$%@?
  • Odpowiedz
@TheSchizoo:
Założyłem niżej temat, ale widzę weteran to przekleje tutaj:

[Założyłem sobie konto na Tinderze, ale jeszcze do końca nie ogarniam dlatego może wy znacie odpowiedzi na moje pytania dotyczące tej aplikacji.

1. Zlajkowaliśmy się z dziewczyną nawzajem, napisałem do niej po kilku godzinach, minęło kilka godzin, nie odpisała a pod wiadomością wyświetla się wciąż "wysłano". Jeżeli by tę wiadomość odczytała to by wyświetlało się "wyświetlono"czy o tym nie ma informacji? Telefon mam
  • Odpowiedz
@zarazstadpojde: jeśli usunie to zniknie Ci z par. Nie ma informacji czy wiadomość została odebrana. Cierpliwości niektórzy sa zapracowani odpisujapo dniach. Lepiej się szybciej umówić niż męczyć wiadomościami.
  • Odpowiedz
@TheSchizoo: może dlatego że nie chce mi się pisać "suchych podrywów". Jeżeli dziewczyna napisze o swoim hobby, lub doda cokolwiek innego do czego można się odnieść to napiszę coś więcej niż hej.
Chyba jestem słaby w te klocki.
  • Odpowiedz