Wpis z mikrobloga

#!$%@? ale mną nosi ja #!$%@?. Nie chcę ale muszę się napić. Sze sie napic czystej.

Dlaczego zawsze jestem w szkole czy to w technikum w którym są ludzie nie mojego pokroju. Ja #!$%@?.
Znajomy chodzą do szkół też mangozjeby i 70% szkoły to mangozjeby no ja #!$%@? też bym tak chciał...no ale nieee
u mnie większość to patola która słucha rapu,gra w lola i inne gówna. Bo dzisiejszym szykanowaniu mnie po prostu żyłka mi pękła, zwyzywałem tego #!$%@? i wyszedłem z zajęć.
Tak jestem mangozjebem co ma torbę z TG i przypinki na tym pasku co się nią nosi. Co było dzisiejszym obiektem śmieszków.
Zajmuję się także cosplayem i innym gównem.
Przez 2 lata "koledzy" a raczej #!$%@? normiki. Miałem jedynego kumpla tam ale nie przeszedł klasy i gówno -.-
Mam ochotę zrobić powtórkę tego co zrobił Dylan Klebold i Eric z 99 roku (Columbine). Nauczyli by się #!$%@? szacunku.

Ja #!$%@? mirki dajcie plusa czy coś albo jakies rady jak zyc w tej #!$%@? polsce.
#gownowpis #szkola #przegryw #wyznanie #mangowpis
M.....r - #!$%@? ale mną nosi ja #!$%@?. Nie chcę ale muszę się napić. Sze sie napic ...

źródło: comment_ip1iwQU9qRQRRWWAV3poR6Jb4s6EAgEb.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
Usuń konto. Mangozjeby mają mniej praw od zwierząt co jest usankcjonowane prawnie. Albo dealujesz z tym albo bądź normalnym członkiem społeczeństwa xD

Pedofile nie płaczą jak #!$%@?, że nikt ich nie rozumie, nie pozwala ruchać dzieci i każdy im dokucza i się z nich śmieje. To samo można odnieść do zjadaczy kupy itp.
  • Odpowiedz
  • 1
@Memes-Master bait jak #!$%@?. A jak nie to jak ludzie maja traktowac twoje baitowe zycie powaznie xddd jak maja miec do ciebie szacunek skoro ty nie masz do nich szacunku. W czym ty #!$%@? jestes lepszy od nich? Po prostu nie zachowuj się jak kaleka życiowy, zacznij się #!$%@? interesowacalbo przynajmniej spróbuj zrozumieć inne zainteresowania niż własna weebowska dupa i nie sraj łzami bo #!$%@? polska. W Japonii też byłbyś traktowany
  • Odpowiedz