Wpis z mikrobloga

@r5678
@SpokojnaJakCiechocinek

A wcześniej co było? Musiałeś ponad 2 minuty nie pisać lub pisać głupoty. Sprężaj się - inni czekają na rozmowę.
Pozniej jest płacz, że kolejka, jak ktoś nie potrafi odpisać jednym słowem na pytanie, czy nadal jest na czacie...
@SpokojnaJakCiechocinek: Ano, ale czego się spodziewałaś, że pracownik na czacie lub infolinii naciśnie magiczny przycisk i strona zacznie działać? XDD
To od początku września bodajże zostało #!$%@?. I już zgłaszałem im to. Nic więcej nie zrobią ;p

Taki protip: Pracownik salonu NIE MUSI ZNAĆ OFERTY - wystarczy, że przyjmie przeniesienie (co musi zrobić - w razie czego kierownik lub skarga na infolinię oraz do UKE -> utrudnianie przeniesienia numeru jest monitorowane
@SpokojnaJakCiechocinek: Infolinia to często kretyni. Na czacie mniejsze szanse na trafienie takiego odrzutu, choć oczywiście też się zdarzają.

Jeśli masz takie problemy z przeniesieniem numeru do Orange, to może warto rozważyć skorzystanie z oferty innego operatora - w tym pliku masz zestawienie ofert wszystkich operatorów oferujących pakiety łączone zawierające rozmowy, SMS-y i intenret lub pakiety nielimitowanych rozmów (i ewentualnie czegoś więcej).
Orange nie ma najtańszej oferty, ma najwięcej GB, ale naprawdę
@SpokojnaJakCiechocinek: Przykro nam, że doszło do sytuacji która wzbudziła Twoje niezadowolenie. Aktualnie mamy zarejestrowane utrudnienia dotyczące naszej strony internetowej i wprowadzeniu zamówień związanych z przenoszeniem numeru do oferty na kartę. Prace nad usunięciem tych nieprawidłowość trwają.