Wpis z mikrobloga

#mbank #problem
Kochane Mirasy,
moja dziewczyna założyła konto w mBanku, a pracownik przy spisywaniu umowy pomylił numer telefonu.
Zależało nam, żeby dostać promocyjne 110 PLN, które przysługuje, kiedy przelejesz 500 PLN na nowe konto w ciągu 3 dni.
Dziś podjęliśmy próbę aktywacji konta i sms aktywacyjny poszedł na nieistniejący numer.
Na infolinii nie mogą pomóc, bo wszystko jest uzależnione od telekodu, którego nie da się fizycznie ustanowić :)
Jak to rozwiązać? Odstąpienie od umowy, może skutkować tym, że już na promocję się nie załapie, bo jest tylko dla nowych klientów, a zwłoka poskutkuje tym, że miną 3 dni na przelew aktywujący premię.
To zabawne, że tak błaha pomyłka skuktuje takim problemem już na samym początku "przygody" z tym bankiem :)
  • 5
@larupcki, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nawet gdy Twoja dziewczyna nie ustanowiła haseł dostępu do rachunku, może zlecić przelew na to nowe konto aby zmieścić się w terminie. Zapraszamy do placówki w celu zarejestrowania prawidłowego numeru. 

Pozdrawiamy
Zespół mBanku
@ZespolmBanku: dzięki za odpowiedź. Podejrzewam, że konto bankowe fizycznie już istnieje, choć nie ma do niego dostępu. Jednak nie mamy jego numeru. Nie został on załączony w żadnym z dokumentów, które otrzymano po założeniu konta - czy to normalne?