#gamedev robie sobie silniczek w js, mały do prostych gierek 2d. co polecacie do rysowania webGL czy lepiej canvas? Docelowo chciałbym portować gry przy pomocy cordovy do mobilek
@makary89: Witam Pana, nie jestem ekspertem, ale chyba lepszy byłby WebGL (większe możliwości), ale mogę się mylić. Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia, powodzenia( ͡°͜ʖ͡°).
@makary89: canvas jest dużo łatwiejszy, w webGL (szcególnie, jak nie pisałeś nic w opengl wcześniej) - spędzisz kilka dni na zrobienie tak, żeby się wyświetlało to, co chcesz, tam, gdzie chcesz.
Witam Pana, nie jestem ekspertem, ale chyba lepszy byłby WebGL (większe możliwości), ale mogę się mylić.
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia, powodzenia( ͡° ͜ʖ ͡°).
Pisałem kilka lat temu coś takiego: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,25206.0.html Miałem backend w canvas i w webgl.
Na desktopie wyciągąło w obu 60 fps, na smartfonach w tamtych czasach niestety nie, i to na obu backendach. Być może byłoby warto pisać w webgl,