Wpis z mikrobloga

Od 26.08 moja paczka stoi w UK ( #priorityline ). Napisałem do #gearbest ticketa, że oczekuję refunda na Paypal. Debile odpisali, że proponują mi refunda 5% wartości przesyłki w związku z wydłużająca się kontrolą celną. #bekazgearbest

Tak na marginesie, jak to się ma do wczorajszego oficjalnego komunikatu GearBest_Polska https://www.wykop.pl/wpis/27292789/oficjalna-informacja-sklepu-na-temat-priority-line/ . Gdzie oferują za każde kolejne 5 dni zwłoki następne 5%
  • 20
  • Odpowiedz
@mrbarry: troche smieszne... chca Ci dac 5% za kazde 5 dni po terminie, #!$%@? ze minęło juz 25 dni kalendarzowych... Szkoda że przed zamówieniem nie wiedziałem jak działa ich sklep... ciekawi mnie temat gwarancji, raczej mozna o niej zapomniec patrzac jak to dziala w przypadku zwrotow itd.
  • Odpowiedz
chca Ci dac 5% za kazde 5 dni po terminie

@Dasmat: no właśnie nie. Mi po złożeniu ticketa oferują TYLKO 5%. Natomiast GearBest_Polska pisze co innego ma mikroblogu, że za każde 5 dni zwłoki oferują 5%. Max do 30 dni. więc 5 x 6=30%
  • Odpowiedz
@mrbarry: żart z tym... w dodatku oni nie wiedzą czy twoja paczka utknęła w tym zatorze, czy np zaginęła... czeka nas czekanie na paczkę lub 60 dni do refunda.
  • Odpowiedz
w dodatku paczki z mojego dnia już dochodzą, ewentualnie się ruszają i coraz bardziej wydaje mi się że paczka wyleciała z kontenera.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@TechBoss-pl: co nie zmienia faktu, że w tym komentarzu nie ma tego napisane. jak odniesiesz się do tego fragmentu.

zwrócimy Ci 5% wartości zamówienia na Twój Portfel GB. Za następne 5 dni - kolejne 5% itd.

Bo ja to zrozumiałem tak, że każde kolejne 5 dni zwłoki to kolejne 5%
  • Odpowiedz