Wpis z mikrobloga

@Sadek712:
W przgladarce:
Netflix Site Error

We were unable to process your request.

Please go to the Netflix home page by clicking the button below.

W telefonie Niestety nie udało się połączyć z serwisem Netflix. Spróbuj ponownie później (-1009)
w Smart TV błąd ui-113
@erajwa: karta ważna jeszcze 1/2 roku, poza tym jestem w miesiącu darmowym.

Co się dzieje w sytuacji gdy chcemy oglądać na więcej niż 4 urządzeniach?

Jakbym dostał bana to powinienem dostać chociaż jakieś info - z jakiego powodu. - tak mi się wydaje
@viruszg - nie sądze

@chinski_upadek_japonii - nie wszyscy którzy są ze mną w rodzinie dopiero zaczynają z Netflixem. Poza tym dostałbym info że jakieś urządzenie wykorzystało okres darmowy

dzwoniłem do pomocy - nie wiedzą co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Kazali czekać 24 h i ma działać - zobaczymy jutro rano