Wpis z mikrobloga

@Jankes89: przygotowane w ls-prepost, policzone przez ls-dynę. Ciężarówka gotowa pobrana z internetu, bariera betonowa przygotowana samemu.
@sith92: obiektem badań jest bariera betonowa, symulacja powtarza rzeczywisty test na poligonie zderzeniowym. W przyszłości dam linka do strony projektu, na razie w przygotowaniu :)
  • Odpowiedz
@Jankes89: można uzyskać wyniki wszystkie jakie się chce: przemieszczenia, prędkości, przyspieszenia, naprężenia, odkształcenia, odkształcenia plastyczne, siły przekrojowe itd. itp. Wszystko jest kwestią zaplanowania i odpowiedniej przestrzeni dyskowej do przechowywania wyników.
Cała symulacja to 141k węzłów i 225k elementów skończonych, czas obliczeń 2,5 s symulacji to 25h na 24 procesorach
  • Odpowiedz
@toporro: Super!

Jaki był model materiałowy betonu i jak mniej więcej współczynnik tarcia z ziemią? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Beton był zbrojony czy nie? i w ogole jaka prędkość ciężarówki?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Bogdan191 tu akurat beton był bryłą sztywną, kolejne symulacje mają już beton ze zniszczeniem (MAT_CSCM w lsdynie). A tarcie o podłoże - wyznaczone analiza parametryczną w porównaniu do rzeczywistego testu - wsp. statyczny 0,45, dynamiczny 0,225
  • Odpowiedz