Aktywne Wpisy
![Dobry_Gospodarz](https://wykop.pl/cdn/c0834752/01108fd81a4a20c195effa1282c40fae4759c88eb1ab238c55dd5a73aabb924b,q60.jpg)
Dobry_Gospodarz +88
Fajny glitch na unlimited food
W 2021 kupiłem 150 ząbków czosnku.
W 2022 zebrałem czosnek odłożyłem 250 ząbków na sadzenie resztę zjadłem
Od 2022 nie kupuje czosnku. Przeważnie kończy się mojej rodzinie na przełomie kwietnia i maja kiedy zaczynają się już cebule, czosnek niedźwiedzi. Od maja też zaczynamy zbierać młody czosnek i pędy czosnku
2024
W 2021 kupiłem 150 ząbków czosnku.
W 2022 zebrałem czosnek odłożyłem 250 ząbków na sadzenie resztę zjadłem
Od 2022 nie kupuje czosnku. Przeważnie kończy się mojej rodzinie na przełomie kwietnia i maja kiedy zaczynają się już cebule, czosnek niedźwiedzi. Od maja też zaczynamy zbierać młody czosnek i pędy czosnku
2024
![Dobry_Gospodarz - Fajny glitch na unlimited food
W 2021 kupiłem 150 ząbków czosnku....](https://wykop.pl/cdn/c3201142/a732a8ac54b1e5f66853517b35e6a32deceec67e4e0c644cbec3fb4c3bb05e82,w150.jpg)
źródło: temp_file3703246904942834041
Pobierz![Arbuzlele](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Arbuzlele_ipyieqbCtW,q60.jpg)
Arbuzlele +248
#pr #marketing #prowly
Maile wychodzące z naszego CRMa są skonstruowane w taki sposób, by właśnie unikać filtrów antyspamowych (1 link, ograniczone formatowanie, brak grafik). Wg informacji od użytkowników efekt jest zadowalający, a maile docierają tam, gdzie trzeba. Oczywiście nie zagwarantujemy 100% efektywności i zdarzają się przypadki, że mail u wybranego odbiorcy wpadł do skrzynki spamowej. Z tego co wiem, jest to rzadkość.
Jakiś czas temu przeanalizowaliśmy OR i CTR wg dni tygodnia i pór dnia - zapraszam na bloga, gdzie wrzuciliśmy wszystkie dane (tl;dr: najlepsze open rates to czwartek, 10:00 - 14:00).
Open rate (i click rate) swoich wiadomości i całych kampanii możesz na bieżąco podglądać w aplikacji. Zachęcam do przetestowania - testy są za free, bez konieczności podpinania karty kredytowej. Jeśli CRM będzie Ci odpowiadał to super, o to walczymy :). Link do
Najlepiej odezwij się do nas na czat w aplikacji (lub support at prowly.com) - Kasia i Robert pomogą i doradzą :)
Ciężko mi tutaj podać powód, czasem np. kluczowa jest konfiguracja serwera po stronie odbiorcy (redakcja) i dodanie IP do listy bezpiecznych nadawców, co taki problem eliminuje raz na zawsze (o ile akurat to jest powodem). Tak jak pisałem wcześniej - jest to rzadkość, ale ma prawo się zdarzyć.
PS.