Wpis z mikrobloga

Hej @pieczarrra, z tej str. Rafał z Prowly. Postaram się pomóc ;)
Maile wychodzące z naszego CRMa są skonstruowane w taki sposób, by właśnie unikać filtrów antyspamowych (1 link, ograniczone formatowanie, brak grafik). Wg informacji od użytkowników efekt jest zadowalający, a maile docierają tam, gdzie trzeba. Oczywiście nie zagwarantujemy 100% efektywności i zdarzają się przypadki, że mail u wybranego odbiorcy wpadł do skrzynki spamowej. Z tego co wiem, jest to rzadkość.
Jakiś czas temu przeanalizowaliśmy OR i CTR wg dni tygodnia i pór dnia - zapraszam na bloga, gdzie wrzuciliśmy wszystkie dane (tl;dr: najlepsze open rates to czwartek, 10:00 - 14:00).

Open rate (i click rate) swoich wiadomości i całych kampanii możesz na bieżąco podglądać w aplikacji. Zachęcam do przetestowania - testy są za free, bez konieczności podpinania karty kredytowej. Jeśli CRM będzie Ci odpowiadał to super, o to walczymy :). Link do
  • Odpowiedz
@Orzechorix: Dzięki Rafał, już mamy wykupiony pakiecik, a i jesteśmy zaznajomieni z najlepszymi godzinami słania newsów ;) Sprawa o tyle mnie dziwi, że na jedną skrzynkę mailing X, mailing Y dochodzi, a mailing Z okazuje się, że nie dotarł wcale (potwierdzone przez redakcję, że nawet w spamie nie wylądowało), więc zastanawiam się, czego może to być kwestia.
  • Odpowiedz
Super! W takim razie trzymam kciuki, żeby pakiet przyniósł oczekiwane efekty :)

Najlepiej odezwij się do nas na czat w aplikacji (lub support at prowly.com) - Kasia i Robert pomogą i doradzą :)

Ciężko mi tutaj podać powód, czasem np. kluczowa jest konfiguracja serwera po stronie odbiorcy (redakcja) i dodanie IP do listy bezpiecznych nadawców, co taki problem eliminuje raz na zawsze (o ile akurat to jest powodem). Tak jak pisałem wcześniej - jest to rzadkość, ale ma prawo się zdarzyć.

PS.
  • Odpowiedz