Wpis z mikrobloga

Mirki z #gdansk już pomijam całą kwestię obrażania kierowców, ale patrzcie na to, co ludzie potrafią wymyślić i uważać że to jest dobre. Przecież to się kupy nie trzyma, ktoś wpadł na pomysł zrobienia przejścia na najbardziej zakorkowanej drodze w #gdansk przez jej całą szerokość (°° jaką amebą trzeba być żeby się jeszcze o to upierać że to jest super pomysł rzucając argumenty że przejście podziemne wieczorem jest niebezpieczne ( _) Ja po prostu w to nie wierze, ostatnio zamknęli tunel pod martwą Wisłą, to cały Gdańsk stał przez 3 dni, i najszybszy środek transportu to albo tramwaj albo cichobiegi. A Ci wpadli na genialny pomysł. Brak słów.

Nazwiska nie są zamazane, ponieważ post jest publiczny. Link do posta: https://www.facebook.com/agnieszka.owczarczak.RMG/posts/1948389385416656

Muszę to tak otagować #4konserwy #bekazlewactwa
Ponc3k - Mirki z #gdansk już pomijam całą kwestię obrażania kierowców, ale patrzcie n...

źródło: comment_fIYvyTfbQuAZIRFlLr6lF1pyORrnzuRu.jpg

Pobierz
  • 118
  • Odpowiedz
@krzysssi33k: to można zsynchronizować tak, jak jest na Elbląskiej pod wiaduktem: najpierw puszczają światła z przodu, potem następne. W ten sposób dodatkowa sygnalizacja jest neutralna pod względem przepustowości.

najlepsze, że najbardziej przejście popierają osoby, które w Gdańsku były na wycieczce w piątej klasie podstawówki xd


Nie żeby coś, ale Gdańsk jest w sporym stopniu miastem turystycznym. Z punktu widzenia jednego turysty taka zmiana to nic. Z punktu widzenia tłumu już tak:
  • Odpowiedz
@fegwegw: ty chyba czegoś tutaj nie rozumiesz, nikt nie wpycha ludzi do tuneli, bo oni już tam są. Nikt nie chce budować tunelu zamiast przejścia. Przejście to dodatkowy projekt, który ma w sposób oczywisty ułatwić życie pieszym, a jednocześnie utrudnić życie kierowcom. Sam przyznajesz, że korki się tworzą od ilości samochodów na drogach, a wybudowanie przejścia w tak newralgicznym punkcie miasta spowoduje zmniejszenie przepustowości drogi. No chyba, że twój wspaniały umysł
  • Odpowiedz
Nikt nie chce budować tunelu zamiast przejścia.


@krzysssi33k: odnosiłem się do tuneli dla pieszych w ogóle.

ułatwić życie pieszym, a jednocześnie utrudnić życie kierowcom


@krzysssi33k: trudno, to jest CENTRUM MIASTA, nie autostrada. Ruch tranzytowy idzie (powinien) poza nim, wewnątrz masz komunikację miejską.

no ale każdy kierowca to Janusz w passacie 1.9 tdi, piszesz do @atteint, żeby wyszedł z piwnicy, a ja widzę, że to raczej ty mało z niej
  • Odpowiedz
@krzysssi33k: następny.

Poważnie? Trzeba wam tłumaczyć, dlatego uważa się, że chodzenie betonowymi tunelami pod powierzchnią ziemi jest czymś, co nie powinno mieć miejsca?

Może zaraz ktoś zapyta: 'a czemu #!$%@? zabytkowych budynków wielkoformatowymi reklamami podpasek jest złe?' 'A czemu stawianie ekranów dzwiękochłonnych przy głównych arteriach miasta jest złe?' 'A czemu nie zamienić każdego wolnego placu czy skweru w parking?'
  • Odpowiedz
Poważnie? Trzeba wam tłumaczyć, dlatego uważa się, że chodzenie betonowymi tunelami pod powierzchnią ziemi jest czymś, co nie powinno mieć miejsca?


Może zaraz ktoś zapyta: 'a czemu #!$%@? zabytkowych budynków wielkoformatowymi reklamami podpasek jest złe?' 'A czemu stawianie ekranów dzwiękochłonnych przy głównych arteriach miasta jest złe?' 'A czemu nie zamienić każdego wolnego placu czy skweru w parking?'

@fegwegw: No #!$%@? nie moge. :DDD Miałem nie pisać, ale muszę.

Jesteś tak zapatrzony
  • Odpowiedz
  • 45
@ fegwegw: Jakieś zboczenie? Niby co złego w tunelach pod ulicami?


@atteint nie śmierdzi, ułatwia dostęp starszym, niepełnosprawnym, osobom z wózkami. Nie trzeba łazić po schodach w tę i we wte. Jest estetyczniej. Widać jak Ci #!$%@? tramwaj
  • Odpowiedz