Wpis z mikrobloga

#koleos to broń #renault w segmencie SUVów.
Większy niż Kadjar i bardziej luksusowy niż Captur.
Sporo elektroniki (masaże, system medialny, wirtualne zegary i motywy wyglądu) i co ciekawe automat typu #cvt, którym da się jeździć. Nie ma on nic wspólnego z azjatyckimi producentami. Jasne, że czasem zawyje lub się spóźni, ale to sporadyczne przypadki.
Walorów użytkowych sporo - przestrzeń, duży bagażnik, a do tego opcjonalny napęd 4x4, który daje radę w lekkim terenie (czytaj błoto, dziury, piach, strome podjazdy).
Co ciekawe wykończenie spasowane było OK i nie trzeszczało.

Więcej info

#motoryzacja #samochody
stopaotestuje - #Koleos to broń #Renault w segmencie SUVów. 
Większy niż Kadjar i ba...

źródło: comment_2Myg6PlAsA20XZ1MTdotdM9UTzT90Df3.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
@stopaotestuje: SUV i walory użytkowe ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na szczęście francuzi powoli kończą z tym absurdem, w końcu C5 ma już jednak powrócić do Europy - to prawdziwe, nie suvowate badziewie.
  • Odpowiedz
@AllOver: może właśnie miał być podobny nie do Renault a do Nissana w takich detalach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@xetrov: akurat suv to najlepsze co spotkało branżę moto od lat - wygodne nadwozie (świetnie się wsiada nawet do małych suvów miejskich), dobry design czego chcieć więcej.
C5 wraca nie dlatego, że suv jest zły tylko dlatego, że suv ma być suvem a limuzyna limuzyną
  • Odpowiedz
@ksiak: gorszą pakowność od czego? Bagażniki przecież często są większe niż zwykłe auto z danego segmentu choć wyjątki się zdarzają jak zawsze.

suv z zasady jest wyższy i to jest jego główna zaleta - wykorzystanie przestrzeni w górze dotąd marnowanej przez co takie małe suvy są mega popularne teraz do miasta - bo nadal są małe ale przestronnością i wygodą biją typowe auto klasy b czy c.
  • Odpowiedz
@Singularity00: na przykład bagażnik? Staje się duzy dopiero jak złożymy siedzenia. Pomijam już widoczność która pomimo wyższego umiejscowienia kierowcy wcale nie jest lepsza. Często jest taka sama a nawet i gorsza.
  • Odpowiedz
@ksiak: mniejszy? no to taki pierwszy z brzegu przykład clio 4 vs Captur (oba auta dzielą wspólne elementy więc można je fajnie porównać): clio 300 - 1146 l vs Captur 377- 1235 l więc jak widać jest większy.

Co do widoczności to przód i boki w suvach jest o wiele lepiej, tył cóż - w normie dla obecnych aut czyli słabo ale to nie wina suvów bo wszystkie nowe auta
  • Odpowiedz
@ksiak: co do C5 bazowałem na tym: http://francuskie.pl/linda-jackson-powrot-citroena-c5/ Co prawda są dość mocno stronniczy ale akurat takie rzeczy raczej powinny być w miarę prawdziwe, przynajmniej taką mam nadzieję.

@Singularity00: gdyby jeszcze suvy były obok normalnych samochodów to nie byłoby problemu, gorzej gdy zjadają segment D i praktycznie nie ma wyboru i czy chcesz czy nie to musisz chcieć suva o ile nie chcesz wchodzić w droższy segment.
  • Odpowiedz
@xetrov: no ale jak nie ma wyboru jak jest. Ok, nie w citroenie ale to nic nowego- to zawsze była marka do testowania różnych dziwactw w ramach PSA. W Renault masz przecież Talismana choćby jak nie chcesz suva.
  • Odpowiedz
@Singularity00: tylko problem jest taki, że niedługo nawet mając wybór w salonie czy w używkach, zostaniesz zmuszony kupić suva, inaczej nie będziesz w stanie się poruszać. Kiedyś zasłaniały Ci wyjazd tylko i wyłącznie dostawczaki i cieżarówki. Obecnie do tego grona doszedł szereg samochodów osobowych. Trochę to niezbyt fajne jest.
  • Odpowiedz
@Singularity00: ale skutecznie większość z nich zasłania jezdnię. Są większe i dość często ich światła masz na wysokości swojej głowy. Pomijam już małe i niskie samochody. Mówimy o segmencie C i D.
  • Odpowiedz