Wpis z mikrobloga

@szczypiorex: Oni właśnie się o Ciebie troszczą i chcą Cię zmotywować do wyjścia z domu ;)

Najzwyczajniej pojedz do sklepu i zapytaj o kierownika a potem powiedz mu co i jak. Nie musisz nawet wspominać że masz bon. Miałem podobne problemy kilkukrotnie w Saturn/MediaMarkt i zawsze się szło dogadać.

wołaj czy się udało - zdobywaj świat !
Czy oczekiwanie zachowania proklienckiego od sklepu to coś dziwnego?


@szczypiorex: To zależy czego oczekujesz ;-) Wyjaśnili Ci grzecznie swoje procedury - za asortyment w danym sklepie odpowiada kierownik sklepu. Najwidoczniej osoby prowadzące profil na Facebooku nie mają uprawnień by narzucać sklepom asortyment, który powinien się u nich pojawić. Jeśli zależy Ci na tych słuchawkach, podjedź do sklepu i porozmawiaj z kierownikiem.
@szczypiorex: Jesteś niepoważny. Zamiast tam jechać, albo zapytać ludzi na infolinii żeby CIe przekierowali to trujesz im dupę. Chcesz słuchawki to albo jedź do sklepu i je kup albo zamów przez neta - tak robią normalni ludzie. Jak pracowałem w media to normalnie jakimś cudem klienci się dodzwaniali do naszego sklepu, i nie jest to wielką sztuką bo robiły to najczęściej osoby 60+
@cysterna: No, ale właśnie w tym rzecz, że nie mogę ich kupić przez neta bo nie mogę za nie zapłacić moim bonem i nie mogę ich kupić w sklepie bo tam ich akurat nie ma^^.

A na infolinii mnie poinformowali, że nie ma możliwości połączenia się ze sklepem.

Gdyby nie ten bon to już dawno bym je kupił u konkurencji.
@a__s: Tak pewnie ostatecznie zrobię.

Jak pracowałem za studenciaka w sklepie to w takich sytuacjach to my dzwoniliśmy do kierowników/sklepów/itp i ustalaliśmy wszystko aby klient nie musiał się fatygować. Dla mnie było to wtedy oczywiste stąd moje zdziwienie, że taka firma traktuje mnie jak petenta w urzędzie( ͡º ͜ʖ͡º)
@cysterna: No własnie nie da rady:D Gdyby to było możliwe nie byłoby w ogóle sprawy. Media Markt ma tak fantastyczne procedury, że nie można zamówić towaru z innego sklepu z możliwością płatności przy odbiorze - a przynajmniej tego towaru.
@szczypiorex: myślisz, że ty jeden uderzasz do nich z problemem? Że oni będą z każdą pierdołą dzwonić za ciebie i podobnych? Z tego gównowpisu gównoburzy i tak nie ukręcisz ;)
@cysterna: Bo nie ma takiej opcji u nich(płatności kartą podarunkową przez internet, można tylko osobiście). Gdybym nie dostał tej karty w ogóle bym ich nie rozważał.

@Tamir: Może rzeczywiście za dużo oczekuję, ale jednak są firmy w których coś takiego by zrobili.