Wpis z mikrobloga

Miał ktoś może jakieś doświadczenia w #serwislaptopow #hp #elitebook ? (,)
Podczas otwierania laptopa trzasnął zawias, więc postanowiłem wysłać go na serwis HP.
Laptop miał też sporadyczne jakieś problemy ze sterownikami, więc po prostu połączyłem dwie sprawy.
Zadzwoniłem do serwisu i wyjaśniłem sprawę telefonicznie serwisantowi.
Dzisiaj widzę, że niewłaściwie użytkowałem laptopa ()
Czy uszkodzony zawias może być podstawą do anulowania gwarancji, skoro nie było przy nim nic "grzebane", a pęknął w wyniku jakiejś wady fabrycznej aniżeli nieodpowiedniego otwierania klapy?
Mam nadzieję, że jutro mi nie powiedzą, że go zalałem (ʘʘ)
Czy ktoś miał podobny problem z gwarancją i zgłaszał sprawę np. do #uokik czy jakiegoś Urzędu Konsumenta? Warto w ogóle, czy lepiej się załamać i kupić na szybko jakiegoś X230?
#laptopy #serwis #komputery
c.....u - Miał ktoś może jakieś doświadczenia w #serwislaptopow #hp #elitebook ? (╯︵╰...

źródło: comment_WSOpMYRTKepcoEHa1KyLDlOKubWmjj4V.jpg

Pobierz
  • 3
@kirk85 Trochę trudno mi zrozumieć, jak użytkownik może uszkodzić zawias z własnej woli ()
Jejku, nie znam się zbytnio na tych instytucjach, a nie wiem, co jeszcze HP powie ( ͡° ʖ̯ ͡°)