Wpis z mikrobloga

#bangbot

Bangbot tymczasowo wyłączony, bo jest sprawdzany przez Banggood. Dziękujemy refującemu Mirkowi, który go zgłosił i napisał im, że "namieszał na jego koncie".

Jak tylko sprawa się zakończy damy znać.
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cebula_online
@kruprz no ja się nie dziwię, zbieracie od kilku lat hasła i adresy Mirków, macie wszystkie zamówienia, możecie je przekierować, wiadomo czemu czasem coś nie dojdzie, a potem tlyko napiszecie 'mamy informację że przesyłki gina'

  • Odpowiedz
@kruprz: Pewnie powymieniał kupony 5/10 i zdziwiony, że mu punkty zabrało bo myślał, że to taki bonus w bocie. Szkoda gadać, coraz więcej amatorów pcha się do zabawy..
  • Odpowiedz
Obiecałem chince, że nie użyje tej informacji i jej nie podam publicznie. (,)


@kruprz: jeżeli wiesz kto to zgłosił to możecie mu przecież zablokować dostęp do bota z kont, z których sie już logował
  • Odpowiedz
Nie mamy wglądu to takich danych. Wszystko jest przechowywane na komputerze użytkownika. My moglibyśmy jedynie zablokować obsługę adresu email, który znamy.
  • Odpowiedz
  • 0
@Ritycho to tak nie działa bo program ma u nas jedynie sprawdzać klucz i nic więcej. Żadne dane, statystyki, maile. Nic. Ma działać na lokalnych danych. Ma być jasny i przejrzysty bez zbierania miliona informacji.
  • Odpowiedz