Wpis z mikrobloga

Siema,

rozważam zakup kierownicy, która miałaby zastąpić wysłużonego Logitecha Driving Force GT. Jestem trochę zielony w temacie, wiem tylko tyle, ile przeczytałem (m.in. w wyszukanych w Google podobnych tematach na wykopie). Miałem styczność wyłącznie ze swoją kierownicą, która okazała się niebywale trwała. Mam ją z 8 lat. Na chwilę obecną mam przeświadczenie - najprawdopodobniej błędne - że jeśli nowa kierownica nie będzie miała sprzęgła i skrzyni o 6 przełożeniach, to nie odczuję takiej zmiany. Wstępnie byłbym zainteresowany G27/G29, mniej Thrustmaster T300 - jestem otwarty na zakup zarówno nowego produktu, jak i używanego. Oczekiwałbym przede wszystkim trwałości porównywalnej do DFGT - chyba, że to proszenie o zbyt wiele. Preferowałbym pułap cenowy do około 1200 zł, ale i tu jestem elastyczny. Lubię kupować produkty najlepsze pod względem stosunku jakości do ceny - mam więc w zwyczaju nie przepłacanie :)

Choć to ostatnie stwierdzenie jest odważne w kontekście mojego kolejnego zaplanowanego w niedługim czasie wydatku - nastawiam się na VR. Na obecnym etapie zastanawiam się czy najpierw kupić headset, czy upgrade'ować kierownicę? Grając na jednym ekranie mam niekiedy problem z dłuższymi zakrętami, muszę się ich wyjątkowo mocno na pamięć uczyć. Warto kupić VR? Słyszałem same superlatywy, choć mnie VR interesuje głównie pod kątem wlasnie Assetto Corsy...

Czytałem, że w G27 pada sprzęgło. Natknąłem się również na oferty naprawy usterek oraz usługi wzmacniania, co sugeruje słabszą jakość.

Czy jest sens na przykład kupić najtańszą kierownicę spośród wymienionych, czyli G27, i przeznaczyć resztę "budżetu" na modyfikacje?

Co byście wybrali na moim miejscu? Będę bardzo wdzięczny za pomoc ;)

#assettocorsa #acleague #simracing #gry
  • 25