Wpis z mikrobloga

Hello Mirki potrzebuję pomocy w kupnie sprzętu grającego do domu do pomieszczenia 20m2 o regularnym, prostokątnym kształcie.
Pod względem muzyki jestem raczej laikiem, szukam jakiegoś odtwarzacza do CD i Spotify, chyba jakieś głośniki.
Nie mam dużych wymagań, wystarczy, żeby grało porządnie, wyglądało ładnie, było łatwe do obsługi podczas prywatek, obsługiwało Spotify i było jak najtańsze.
Od razu odpadają jakieś kombinowania z raspberry czy coś tam innego wyczytałem, nie śmiać się ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#muzyka #cokupic #hifi #zakupy #kiciochpyta #spotify #dzwiek
  • 18
  • Odpowiedz
@savagetommy: jeśli nowy sprzęt to myślę, że okolice 3500 zł. Poniżej raczej nic bym nie polecał, choć pewnie da się coś kupić.
Jeśli chcesz Spotify, to albo sieciowy amplituner stereo (nowy) i kolumny mogą być używane, albo klasyczny wzmacniacz, odtwarzacz sieciowy jako źródło i być może CD, też warto używane.
W pierwszym przypadku pominąłem CD, bo amplitunery sieciowe mają zazwyczaj gniazdo USB i czytają pliki Flac.
Kupno zestawu stereo nie
  • Odpowiedz
3500 zł


@jihaad: sporo... a można to jakoś połączyć w jedno z zestawem kina domowego?
widać, że się nie znam xD
Jakieś przykładowe rozwiązania? Takie entry-level polecane przez wielu?
  • Odpowiedz
@savagetommy może warto spojrzeć na Yamaha pianocraft mcr670? Zestaw mini Hi-Fi. Wyposażony we wszystkie ważniejsze funkcje sieciowe i odtwarzacz CD, gra przyzwoicie i nie zrujnuje tak bardzo budżetu.
  • Odpowiedz
@savagetommy: onkyo tx-8150 myślę, że za 1800 znajdziesz. Za kolumny trzeba dać pewnie z 2000 zł. Jedno i drugie warto szukać używane. Amplitunery widywałem za 1400, a kolumny porządne za 1000 też znajdziesz.
Wiadomo, że to nie jakiś hi-end, ale całkiem przyzwoite granie jak za takie pieniądze.
Kina w to nie mieszaj. Telewizor podłączysz do amplitunera i dobrze nagłośnisz film, choć nie będzie rzecz jasna dźwięku przestrzennego.
  • Odpowiedz