Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam prawo jazdy od 7 lat, ale po zdaniu egzaminu praktycznie wcale nie jeździłem samochodem.

Prawo jazdy zdałem dopiero za 5 razem. Nie zdawałem przez złe parkowanie, łuk mi się zdarzyło uwalić i do tego dochodziły wymuszenia pierszeństwa. Cofanie i jazda na lusterka była dla mnie nie do ogarnięcia wręcz...Jakoś to w końcu zdałem, ale od tamtego czasu samochodem jeździłem raptem kilka razy. Dodam, że całe życie byłem biedakiem i dopiero teraz mnie stać, żeby kupić (nawet i dobrej klasy, jestem tym słynnym programistą 15k) samochód, ubezpieczenie itd.

Problemem jest to, że ja chyba samochodem nie powinienem jeździć. Co prawda mój instruktor z nauki jazdy to była porażka, jeździłem z nim po mieście a gość załatwiał sobie często swoje sprawy, a ja czekałem na niego w samochodzie. Jednak nie będę zganiał na niego, bo jak ktoś jest ogarnięty to bez problemu sobie poradzi za pierwszym razem, a nie tak jak ja za 5.

Po kilku latach jeżdżenia komunikacją miejską zaczynam mieć jej dosyć oraz co raz częściej dostrzegam jak przydatnym narzędziem jest samochód, mimo nawet znośnej komunikacji w mieście, w którym mieszkam.

Nawet jakbym teraz kupił samochód to raczej bym na miasto nim nie wyjechał, bo wiem, że mógłbym stanowić zagrożenie dla innych.

Chciałbym zobaczyć tyle miejsc w okolicy, w całej Polsce zresztą, bo jazda pociągami i tułanie się gdzieś później autobusem to jest porażka. Już to przerabiałem i mam dosyć :/

Co byście zrobili na moim miejscu? Czy można wykupić jakieś dodatkowe jazdy mają już prawo jazdy? Starać się przełamać i zacząć jeździć czy odpuścić, bo nie każdy się do tego nadaje?

Dzięki za każdą opinię.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 14
  • Odpowiedz