Wpis z mikrobloga

#tiger

dziś w internetach gotuje się od tej "reklamy" Tiger'a.
Umieszczona na #instagram tydzień temu, usunięta dopiero, gdy dziś oburzyła polskiego Twittera.
Na stronie WWW grafika wisiała jeszcze przez kilka godzin.

moim skromnym zdaniem - niczym nie dające usprawiedliwić się #!$%@?ństwo.

w komentarzach podobnej jakości "marketing" z okazji 10 kwietnia oraz nieudolne przeprosiny - opublikowane oczywiście jak już szambo wybiło.

Zachęcam do bojkotu produktów Maspex Wadowice.

#januszemarketingu #marketing #marketinginternetowy #januszebiznesu
a.....1 - #tiger

dziś w internetach gotuje się od tej "reklamy" Tiger'a.
Umieszcz...

źródło: comment_JWCrYMdHW0Z4XYAi7T9pmxXLff4GzuBP.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
@pierdze: myślisz, że agencja prowadzi kampanię bez porozumienia z producentem? czy nie akceptuje on treści? Zresztą straty finansowe producenta będą skuteczniejsze w skutkach w bojkocie agencji, niż sam bojkot agencji
  • Odpowiedz
@admx1: to trochę tak jak z Tobą nawiasem mówiąc, bo informacja o tej reklamie było już dzisiaj wielokrotnie podawana na wykopie, ale Ty tego nie sprawdziłeś.
zresztą takich jak Ty jest tu znacznie więcej - jak sam zapewne zauważysz.
  • Odpowiedz
@pierdze: W mojej opinii "deadline" nie był napięty ponieważ oni ( osoby odpowiedzialni za www , insta oraz fb) codziennie wrzucają nowy obrazek z nowym dniem tygodnia/miesiąca. Ciężko też uwierzyć w opowiastkę , że jakby na to nie patrzyć - potentat rynku spożywczego - pozwoliłby sobie na niekontrolowane tego co robi w ich imieniu agencja reklamowa .
  • Odpowiedz
@oliho: widzę, że wszystko wiesz o ich działalności ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ile kampanii przygotowują tygodniowo? ile zleceń wykonują dziennie?

  • Odpowiedz
@pierdze: sprawdziłem pobieżnie. jednak to, że porównujesz nierzetelnie wykonywaną pracę przez agencję prowadzącą kampanię na social'u o dużym zasięgu do mojego prowadzenia konta na wykopie jest na tyle głupie, że straciłem wszelką chęć na dyskusję z Tobą.

wystarczy tyle, że agencja występuje w imieniu producenta oraz działa na jego zlecenie. Wszelkie próby zdjęcia odpowiedzialności z producenta za tę kampanię i jej efekty są śmieszne. To oni ustalają między sobą model współpracy
  • Odpowiedz
Z jednej strony fakt, wyszło słabo, aleee przekzali pół miliona na rzecz powstańców, które pójdą na leki, protezy, aparaty słuchowe i inne. Za taką kasę trochę już można kupić, a i samej zbiórce to też pomoże.
  • Odpowiedz