Wpis z mikrobloga

@qbuteq: Dlaczego? Traktuj to jako 'przyzwij 2/2'. Przecież to bardzo spoko hero power jest, bo te tokeny zawsze mogą coś pomóc dotrejdować.
  • Odpowiedz
@Vasek: Racja, ale to coś pokroju justicar trueheart która w Palku nie grała zbytnio. Oczywiście mogę się mylić, ale w porównaniu do np. DK maga ten jest o wiele słabszy
  • Odpowiedz
@qbuteq: Nie grała w palku, bo samo zmienione hero power niewiele dawało. Tutaj masz 20 HP heala, 15 dmg i do tego większe tokeny. Na 100% będzie grało.
  • Odpowiedz
  • 1
@Vasek broń 5/3 dodatkowo 20 życia, a moc specjalna ma tą zalete że przeciwnik będzie chciał zbijać te miniony bo inaczej przegra, czyli można niekiedy to takie "taunty". A w obecnym kontrol palku brak 9, 10... tury na rzecz zagrania tego bohatera to niejest wielka strata, myślę że będzie ta karta grana, ogólnie to podobają mi się wszyscy bohaterowie ;)
  • Odpowiedz
@Vasek: Pamiętajmy że 20 heala nie wchodzi od razu, od razu wchodzi tylko 5-10 (5 pancerza i 5 zdrowia jesli zaatakujemy bronią) broń 5/3 z life stealem jest spoko, ale nie jest warta 9 many. Dodatkowo przeciwnik moze zniszczyc broń (a jesli ta karta bedzie grac to wszelkie gluty i harrisony także) 2 sprawa to jezdzcy. Paladyn nie potrzebuje tokenow 2/2 co ture w late game. Umiejetnosc zniszczenia wrogiego bohatera
  • Odpowiedz
@Fiktorianin: Ale paladyn nie ma tylko jednej broni przecież. Ashbringer, true silver championy, kolejny ashbringer. I jasne, że te 20hp nie wchodzi od razu. Od razu wchodzi, tak jak napisałeś, 10 hp, co już jest jakimś tam plusem :P
Może mam trochę myślenie życzeniowe, ale u Ciebie trochę druga skrajność wychodzi. :D
  • Odpowiedz
@Vasek: Nie moja wina że w kazdym dodatku do tej pory gralo z 20-40 kart na 130, jestem uprzedzony do takich kart ktore wygladaja w teorii super i staram sie znalezc jak najwiecej minusow ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz