Wpis z mikrobloga

potrzebuję od was pomocy.
zamówiłem towar z aliexpress w połowie kwietnia, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówienia,
założyłem spór.
teraz sprzedawca prosi o zamknięcie sporu, chce to załatwić bez dispute.

z tego co pamiętam, po zamknięciu sporu już mam pozamiatane i nie otworzę go ponownie.
reasumując może mnie olać.

co zrobić?

"
hi friend
are you on line?
could you please cancel the dispute firstly?
you can tell us what you want us to do
we would like to solve the problem for you in a friendly way
would you please cancel the dispute and contact us
waiting for your news here
have a nice day
Daisy
Sales Yxf
17/07/25 00:09
Dear friend
We are sorry for the long delivery
we want to solve the problem for you
we can :
1/ Give you the discount that the same price as your order
2/ re-send you for free
Which one you prefer?
Could you please kindly cancel the dispute for us firstly?
It has a time limit that I must deal with it in a few days
and it is really hurt our business.
We would like to solve the problem in a friendly way.
Waiting for your reply
Daisy
Sales Yxf
17/07/23 23:41
Hi friend,sorry to se the dispute
Would you please go to the post office for a check ?
If you still not get it, do you have the phone number of the post office ?
We can help to contact
But the dispute has a time limit and we need to deal with it in a few days
please do me a favor
We will focus on your parcel till you receive it
we can take a responsibility for you
If you do not receive it finally , we will give you a solution
Dear friend ,could you cancel dispute firstly?
Thank you ,nice day
Daisy"

#aliexpress
  • 8
@valdman: o chłopie, najpierw niech oddadzą kasę - da się to załatwić przelewem. Szybkie załatwienie sprawy i możesz zamknąć spór. Jeśli zamkniesz go przed rozwiązaniem problemu to możesz zapomnieć o kasie i przedmiocie jaki kupiłeś a oni będą się śmiać, że frajera znaleźli. Serio, nie zamykaj sporu do rozwiązania sprawy.
@ms93: trzy razy zgodziłem się na zamknięcie sporu, oczywiście towaru od roku brak,
więc i wy potwierdziliście by jednak poczekać na zwrot 100% kasy. Tak też zrobię.
Bardzo dziękuję za pomoc.

Coś mu odpisywać, czy olać to i czekać na zwrot?
@sztucznykarp