Wpis z mikrobloga

@PawelPe: Może problem leży w ich wewnętrznych umowach na przesył danych (pomiędzy sieciami na Węgrzech), tak samo jak i u nas czasem są takie dziwne zawiłości. Telefon zalogował Ci sie zapewne sam do jakiegoś operatora, który daje roaming Twojej sieci. Spróbuj zalogować sie ręcznie do innej sieci, może to cos zmieni.
  • Odpowiedz
@PawelPe: ale to nie ma znaczenia kiedy paczkę kupiłeś. Jeśli jest juz aktywna, to jedyne co możesz teraz zrobić (poza tym co pisałem wyżej), to przejść sie po mieście i poszukać, czy gdzieś coś się zmieni, bo w ustawieniach masz wszystko dobrze.
  • Odpowiedz
@PawelPe: Spróbuj ręcznie wybrać innego operatora - Vodafone lub Telekom, może to coś zmieni, choć ta co teraz masz powinna najlepiej dla Ciebie działać, bo z tego co widzę to tylko z tą ma Play umowę na LTE, u tych 2 pozostałych będzie tylko 3G chyba działać.
  • Odpowiedz