@brachistochrona: nie mam pojęcia, nie pytałem, dowiem się za tydzień, no na następną sobotę umówiłem się wstępnie na pierwszy serwis gwarancyjny (dociąganie linek), zawołam jak będę wiedział
@tosyu: klasa. Ja mam nadzieję, że będę zamawiał w końcu na początku przyszłego tygodnia i też stal ( ͡º͜ʖ͡º) Muszę sobie tylko dzisiaj zrobić przejażdżkę na drop barze, zobaczę czy dam radę z moim barkiem kierownicę trzymać i hamować/zmieniać biegi komfortowo. Do tej pory miałem już chyba ze 30 różnych pomysłów na model, ale dopiero teraz mam gotówkę w kieszeni xD
@geuze: ja właśnie przejechałem 36km dziś do pracy
Totalnie inaczej, musze sie od nowa biegi nauczyc zmieniac (triming, czego w crossie nie miałem), od nowa nauczyc hamowac (tu jest trudniej ze wzgledu na chwyt) XD a drop bar jest spoko. Zaskoczyło mnie za to iż nie każdy skręt zrobię jednocześnie pedałując bo butem zawadzam o oponę :)
Jeśli chodzi o prędkość to dziś było tak samo jak na lazaro, w
@tosyu: ja właśnie wróciłem z przejażdżki - pożyczyłem od kumpla Meridę Race na Campagnolo Veloce 2x10 na godzinkę, żeby zobaczyć jak się jeździ na klamkomanetkach (ʘ‿ʘ) Na co dzień jeżdżę na holenderskim/trekkingowym Giant, który z ulockiem i sakwami do pracy waży ze 20kg. Po kilku kilometrach zacząłem czuć płuca (jestem ulaną, tłustą świnią), bo mój rower wymaga raczej silnej nogi niż dobrej kondycji. Zupełnie inna jazda, zupełnie inna pozycja. Na prostej poszedłem 44km/h bez górki, a jakbym się spiął to może bym te magiczne 50 przekroczył, ale nie chciałem szarżować.
Dużo się naczytałem, że na szosie na kostce czy nierównej nawierzchni jedzie się tak źle, ale szczerze mówiąc spodziewałem się, że będzie znacznie gorzej, a kumpel założone ma 23C. Możliwość przesuwania tyłka na siodełku przód/tył, chwytania kierownicy etc.i myślę, że byłoby wygodniej w długiej trasie niż na tym co teraz mam.
Na oku mam ten, podpatrzyłem na wykopie i mam nadzieję, że w końcu będę
Dużo się naczytałem, że na szosie na kostce czy nierównej nawierzchni jedzie się tak źle
@geuze: Mój lazaro to sztywniak, zero amortyacji, jak więc jestem przyzwyczajony, na szosie niespecjalnie gorzej jest, da się jechać ;-) Bardziej obawiałbym się że coś uszkodzę (krawężniki) niż że "mi niewygodnie" ;-)
Na prostej poszedłem 44km/h bez górki, a jakbym się spiął to może bym te magiczne 50 przekroczył, ale nie chciałem
Ale panie ile ty masz tam miasta, pewnie skrzyżowania światła itd, jakie wstyd, nie pleć ;-)
@tosyu: przez pierwsze/ostatnie 2 kilomery tylko, a potem rowerowa autostrada. Ale płasko jak diabli i trochę wmordewindu w pierwszą stronę. Tak czy inaczej - gratuluję zakupu. Mam nadzieję, że w ciągu 2 tygodni zanim Planet X się ogarnie z wysyłką i złożeniem też będę mógł się pochwalić :) Tylko buty już nie starczy w
@geuze: Też o nich myślałem, dopóki nie kupiłem pierwszych spd by się "oswoić" (wcześniej jeździłem w noskach). Ale pokalkulowałem i olewam temat, zwykłe tanie PD-M520 mtb (bo chcę mieć w miarę "normalne" buty) i przy tym zostaje
Tak czy inaczej, mam nadzieję, że to już koniec poszukiwań mojego roweru idealnego
BTW. dla mnie jeszce nie, szosa jest jako muł do przewożenia mojego tyłka z pkt A do pkt B, ewentualne asfaltowe wycieczki, docelowo gdzieś za rok mierzę w fulla enduro, straszliwie podoba mi się Dartmoor Blackbird i gdzieś tam będę celował, offroad to jest to co najbardziej mnie kręciło, czy to na motocyklu czy na rowerze :)
@tosyu: trochę się podjarałem tą stalówka antymaterii, widzę, że cały frameset jest za tysiaka ( ͡°͜ʖ͡°)
Wiesz może jak to wagowo wychodzi (wideł+rama)? Gwint jest BSA, obejma FD jakaś standardowa? Sztyca 25.4? Zastanawiam się czy to bardziej "gravel" i wejdzie 32mm + błotniczki czy raczej sport i 28mm to max?
* ~10kg cały rower, nie wiem dokładnie, nie ważyłem, tak mi napisali na fb jak pytałem * suport bsa bb-rs500 * nie wejdzie 32C, jak tam 28C wejdzie to bedzie dobrze, od "gravela" to masz wersje "przełaj" bo oni robią szosę i właśnie przełaje (poza miejskimi), tam standardowo dostajesz większe opony * do szosy błotniki to tylko "nie stałe", nie ma mocowań * no też się cieszę z koloru,
Jak to k.... zapierd.... masakra :) Jestem mega happy, strasznie mi się podoba. Dzięki oczywiście wszystkim za pomoc przy wyborze [o tutaj](https://www.wykop.pl/wpis/24783905/mirki-kochane-#!$%@?-rower-i-szosa-przygotow/) oraz @brachistochrona i @fixie za sugestię roweru który w zasadzie kupiłem :)
#chwalesie #rower #szosa
źródło: comment_8wF8xdtB6br27Kz0P1YDTKqmvLzKPDOF.jpg
PobierzJeszcze takie pytanko, bo to stal. Antymateria zabezpieczyła ramę od wewnątrz, czy musisz to zrobić we własnym zakresie?
Totalnie inaczej, musze sie od nowa biegi nauczyc zmieniac (triming, czego w crossie nie miałem), od nowa nauczyc hamowac (tu jest trudniej ze wzgledu na chwyt) XD a drop bar jest spoko. Zaskoczyło mnie za to iż nie każdy skręt zrobię jednocześnie pedałując bo butem zawadzam o oponę :)
Jeśli chodzi o prędkość to dziś było tak samo jak na lazaro, w
Dużo się naczytałem, że na szosie na kostce czy nierównej nawierzchni jedzie się tak źle, ale szczerze mówiąc spodziewałem się, że będzie znacznie gorzej, a kumpel założone ma 23C. Możliwość przesuwania tyłka na siodełku przód/tył, chwytania kierownicy etc.i myślę, że byłoby wygodniej w długiej trasie niż na tym co teraz mam.
Na oku mam ten, podpatrzyłem na wykopie i mam nadzieję, że w końcu będę
@geuze: Mój lazaro to sztywniak, zero amortyacji, jak więc jestem przyzwyczajony, na szosie niespecjalnie gorzej jest, da się jechać ;-) Bardziej obawiałbym się że coś uszkodzę (krawężniki) niż że "mi niewygodnie" ;-)
No ja też mam sztywniaka na co dzień, więc ten Holdsworth na kapciach 32C i stali to w ogóle będzie mega
źródło: comment_kH4Bmv8merQPq2bXZ5CgdxrZ5cecOeIq.jpg
Pobierz@geuze: polecam skakanke bądź bieganie na cardio, vmax mega rośnie :)
@tosyu: przez pierwsze/ostatnie 2 kilomery tylko, a potem rowerowa autostrada. Ale płasko jak diabli i trochę wmordewindu w pierwszą stronę. Tak czy inaczej - gratuluję zakupu. Mam nadzieję, że w ciągu 2 tygodni zanim Planet X się ogarnie z wysyłką i złożeniem też będę mógł się pochwalić :) Tylko buty już nie starczy w
@geuze: Też o nich myślałem, dopóki nie kupiłem pierwszych spd by się "oswoić" (wcześniej jeździłem w noskach). Ale pokalkulowałem i olewam temat, zwykłe tanie PD-M520 mtb (bo chcę mieć w miarę "normalne" buty) i przy tym zostaje
BTW. dla mnie jeszce nie, szosa jest jako muł do przewożenia mojego tyłka z pkt A do pkt B, ewentualne asfaltowe wycieczki, docelowo gdzieś za rok mierzę w fulla enduro, straszliwie podoba mi się Dartmoor Blackbird i gdzieś tam będę celował, offroad to jest to co najbardziej mnie kręciło, czy to na motocyklu czy na rowerze :)
@geuze
Wiesz może jak to wagowo wychodzi (wideł+rama)? Gwint jest BSA, obejma FD jakaś standardowa? Sztyca 25.4? Zastanawiam się czy to bardziej "gravel" i wejdzie 32mm + błotniczki czy raczej sport i 28mm to max?
Rychtarski to to nie jest ale kusi ( ͡º ͜ʖ͡º
* ~10kg cały rower, nie wiem dokładnie, nie ważyłem, tak mi napisali na fb jak pytałem
* suport bsa bb-rs500
* nie wejdzie 32C, jak tam 28C wejdzie to bedzie dobrze, od "gravela" to masz wersje "przełaj" bo oni robią szosę i właśnie przełaje (poza miejskimi), tam standardowo dostajesz większe opony
* do szosy błotniki to tylko "nie stałe", nie ma mocowań
* no też się cieszę z koloru,