Wpis z mikrobloga

@Emill: jakie uproszczenie? Ta ameba znajduje gównianą korelację między większą ilością ateistów na zachodzie z większą ilością emigrantów. To nie ma żadnego sensu i nie jest dowodem na nic.
  • Odpowiedz
@Clefairy: To chyba taka pochodna przeświadczenia, że Polska jest/będzie ostoją "cywilizacji łacińskiej" przez ostentacyjną ksenofobię, a nie fakt, że tu nędza jak #!$%@? panuje i tylko Ukraińców można się spodziewać.
  • Odpowiedz
@Clefairy: Nie znam się, ale oglądałam gdzieś jakiś program w egipskiej TV i babka- muzułmanka gadała, że w Egipcie jest x ateistów (jakaś dwucyfrowa liczba) i co za skandal, nie zostaną zbawieni blablabla. Rozmawiała z jednym ateistą, on za każdym argumentem ją zaorywał, ale ona jak to oświecony muslim darła mordę i nie pozwalała dojść do słowa, w sumie beka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Czyli jeżeli jestem ateistką, to z łatwością zrobią ze mnie islamistkę?


@Kitsune475: zacznij od przeczytania ze zrozumieniem co tam jest napisane..

jakie uproszczenie? Ta ameba znajduje gównianą korelację między większą ilością ateistów na zachodzie z większą ilością emigrantów. To nie ma żadnego sensu i nie jest dowodem na nic.


@Clefairy: niektórzy na zachodzie mówią, że my stosujemy gównianą korelację między większą ilością imigrantów z większą ilością zamachów terrorystycznych... i też
  • Odpowiedz
@Clefairy: Z jakichś przyczyn chrześcijanie uważają, że są bardziej niepodatni na islamizację niż ateiści. Pewnie dlatego, że zwykle nie rozumieją do końca stwierdzenia "ateizm to nie religia" i zgodnie z zasadą, że natura nie znosi próżni, sądzą, że islam ten brak religii wypełni. Gdyby tak było to równie dobrze chrześcijaństwo by wypełniało tę "lukę".

A prawda jest taka, że krótsza i łatwiejsza droga jest z jednej religii do innej (tym bardziej
  • Odpowiedz
@kubako: Z moich osobistych doświadczeń to najwięcej Islamskich konwertytów w Polsce to teiści, tacy którzy w coś wierzą, ale zawiedli się na kościele z różnych powodów.