Wpis z mikrobloga

@Dejus: sypnęło się, nie spłonęło :)
@SwedishRapistElephant: z20lel

@crejzus: silnik pracuje, tylko jakiś dziwny klekot idzie od środka. W trakcie jazdy do warsztatu dodatkowo zapaliła się kontrolka pompy oleju i klekot był głośniejszy. Więc stwierdzili, że może to awaria pompy albo coś z rozrządem i od tego chcieli zacząć sprawdzanie. Ale to nie to, niestety.
Więc prawdopodobieństwo panewki wzrosło
@SwedishRapistElephant: wpierdziela olej, chociaż nie bardziej niż Civic, którego miałem kiedyś ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale mówiąc poważnie na bieżąco sprawdzam, dolewam, chucham, dmucham, bo jednak duży motor z turbiną. Z byle pierdołą zawsze jadę do mechanika, jak tylko jakiś nowy dźwięk się pojawi pod maską.

@zgon409: współczuję kolego. Fajnie mieć takie auto, ale później portfel płacze. Tę astrę też kupiłem głównie ze względu na fajny
@zgon409: 2005, z opłatami wyszło 17k, fura przyjechała z Niemiec. Kupiłem na początku 2016 roku. Prowadzi się bardzo przyjemnie, silnik jest mocny i bardzo elastyczny, zaś przy ostrożnej jeździe pali stosunkowo mało.
Poważniejsza usterka, jaka mnie dotknęła to pęknięcie przegubu wewnętrznego - trafiło mi się to na dziurawej S8 gdzieś między Warszawą, a Mszczonowem. Mocno obciążony, ale nie przeciążony, samochód i poszło. Okazało się później, że gumowa osłona sparciała i wilgoć
@Majku_: zapewne panewka, przerabiałem temat dwukrotnie w różnych samochodach i to zawsze jest klekot. Czasami lepiej słupek kupić niż to wszystko wymieniać - naprawiać.