@budus2: To, że wygłuszenie fabryczne daje rady to wiem, bo mam w innym dieslu i jest fajnie, ale do obecnego auta (Altea 2005) liczą sobie za używki ~ 300 zł więc zastanawiam się nad alternatywą w postaci ręcznie klejonego tłumienia i jak ono się ma do fabrycznego. Ogólnie za całośc wyjdzie 150 zł taniej niż fabryczne ale to będzie trwałe? Stąd moje pytanie.
@meblujdom_pl ojczym mazde MX5 wyciszał, tak jak wcześniej drzwi trzaskały jak w maluchu tak teraz domykają się jak w limuzynie, no i najważniejsze to że ciszej w środku, oczywiście przy zamkniętym dachu i lepiej muzyka gra.
@meblujdom_pl: na Twoim miejscu, nie próbowałbym oszczędzać na wygłuszeniu silnika i kupił oryginał, już nie raz czytałem o przypadkach gdzie niewielki kawałek się odkleił podczas jazdy spadł na kolektor wydechowy i się zajął ogniem, cała komora silnika #!$%@?, bo ktoś chciał przyoszczędzić 150 zł .... także ten, przede wszystkim taka mata musi być niepalna, inaczej sam się prosisz o tragedię
@meblujdom_pl: a proszę bardzo, ja kupiłem 100x75x0,13cm, czyli 3sztuki. Jednak miałem wtedy jeszcze plan, że założę na to oryginalną matę, ale po myciu już się nie nadawała do niczego, mając to na uwadze, kupiłbym teraz grubszą 19mm.
Czy to realnie daje jakieś efekty? W internecie opinie są raz pozytywne, raz negatywne, a żadnych detali, żadnych realnych pomiarów, filmików itp.
#motoryzacja #wyciszanie #samochody
Komentarz usunięty przez moderatora
http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-trudnopalna-maska-silnika-13mm-i5965667362.html