Wpis z mikrobloga

@mybeer: A może się okazać, że jest kurz ciągnięty za ciężarówkami i trąbienie osobówek które Cię wyprzedzają. Pomyśl nad czymś mocniejszym jednak ;)
  • Odpowiedz
@brick: myślę że troche #!$%@? o tym że nie będziesz jechał, romet jak romet, może ale inne cisną do tych 90 nawet i więcej i to z kierownikiem sporo ponad 100kg, więc #!$%@? ;P
  • Odpowiedz
@tosyu: No bo on jest robiony pod 250 ccm a 125 to tak żeby więcej ich sprzedać. Ludzie kupują 125 a potem po cichu montują większy silnik i kto się zorientuje? ;)
  • Odpowiedz
@tosyu: No porównaj ich osiągi. Tam gdzieś na stronie jest tabelka. On nawet z 250 nie jest demonem prędkości więc tak naprawdę nikt nie zwróci uwagi. A nawet jakby miał jechać na przegląd to wymiana silnika w tym to nie jest wielka robota.
  • Odpowiedz
@brick: nie wiem, ale z Twoich ust (liter?) brzmi jak bait, taki diabeł na ramieniu co szepcze: "No weź, zrób to, nikt nie będzie widział, dalej, poczujesz się lepiej, kto się zorientuje..." ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Romet to raczej najniższa półka.

@CzapkaG

najniższa czego? Bo jeśli chinoli 125, to jest dokładnie na odwrót.

romet>keeway>barton>ferro>inne sino wynalazki


@Dr_Killjoy: @CzapkaG: ludzie, przecież w tej kategorii u nas marka nie ma żadnego znaczenia - Romet i Junak plus okolice to motorki łącznie z 17 czy 21 różnych fabryk (faktycznych chińskich marek) więc jeden model może być z gówno fabryczki z gównolitu a drugi wyjdzie z fabryki Zongshen czy Jianshe
  • Odpowiedz