Wpis z mikrobloga

@JanuszowyAndrzej: Pamiętaj koniecznie o cashbacku, przy zakupach za duże kwoty szczególnie warto. Nawet w razie problemów zawsze jest to jakaś suma, która czasem może zrekompensować w części VAT lub koszta naprawy. Gdybyś jeszcze nie korzystał i był zainteresowany, służę pomocą. Odezwij się tylko na PW.
  • Odpowiedz
Ja mam duzy problem z GB. Zamówiłem MI5 30.06.2017. przesyłką Europe Registered. Do dnia dzisiejszego przesyłki brak. Ostatnio widziana pod numerem kończącym się na AT w dniu 6.07 w Wiedniu. Support cały czas pisał, że należy czekać i czekać. Dzisiaj napisali, że mogą zwrócić połowę kwoty. Płaciłem kartą mBanku a tam ewentualny chargeback do 14 dni od wyciągu z rachunku tj. już dawno minęło :( Nadmieniam, że przesyłka z GB była ubezpieczona
  • Odpowiedz
@makmati: Oki, dziękuję za odpowiedź. Ja zaproponowałam jako rozwiązanie wysłania ponownie zamówienia a otrzymałam odpowiedź, że chcą wysłać mi fakture i bym zapłaciła 70 dolarów nie wiem za co. Aktualnie sytuacja stanęła w miejscu. Dużo z nimi pisałeś?
  • Odpowiedz
@makmati: u mnie leci już prawie 2 miesiąc i brak fajnych propozycji rozwiązania problemu ze strony GearBesta
na wykopie również już pisałam do nich, zobaczymy co będzie
dziękuję za odpowiedź
  • Odpowiedz