Wpis z mikrobloga

To co się dzieje w tym roku w LMP1 to jakiś cyrk. Ciekawe co będzie jak wprowadzą w 2019 trzeci system hybrydowy. Zostanie sama toyota, która forsuje "nie będzie wincyj hybryd to wypierpapier z WEC". Głównym celem WEC powinno być przede wszystkim sprowadzenie minimum 2 silnych marek do LMP1. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#lemans
  • 5
  • Odpowiedz
@ewulussa: Toyota dlatego forsuje zwiększenie roli i wagi systemów hybrydowych gdyż dzięki temu może mieć szanse na zwycięstwo... Kiedy rola systemów hybrydowych była mniejsza do różnica pomiędzy Toyotą a Poesce wynosiła dokładnie tyle co między Porsche a Rebelionem LMP2 czyli ok 10 sek.

Biorąc pod uwagę przykład Mercedesa. to żeby wejść do LMP1 to trzeba utopić pewnie z pół miliarda na start żeby nie było wstydu i pewnie kolejny miliard żeby
  • Odpowiedz
  • 0
@ewulussa: nie wprowadzą bo w zeszłym roku z tego zrezygnowano, nie będzie też wyższych klas energetycznych, teraz na topie jest jazda kilometr na prądzie, nazwą to kolejną rewolucją i jakoś się to będzie kręcić.
  • Odpowiedz
@Szlaufman: F1 to kompletnie inny system i finansjera z pewnymi podobieństwami (za droga technologia uniemożliwiająca wejście kolejnych zespołów fabrycznych) . Renault ma swój fabryczny zespół i zakłada, że do 2019 będą mieć szansę na walkę o mistrzostwo. Co będzie z RBR mało ich interesuje . Jeżeli FIA wprowadzi w 2018 maksymalną liczbę użycia 3 silników w ciągu całego sezonu będzie to mijało się z celem wyrównanej walki, której brakuje od 2013
  • Odpowiedz
@ewulussa: BMW zakładało że w 2009 dzięki KERS będą realnie walczyć Jak to się skończyło dobitnie ukazało "Tajsen Fejs" w połowie sezonu kiedy były "Wielkie emocje, ogromne oczekiwania" a skończyło się "Srogą porażką w fatalnym stylu"

W F1 zakładając to jak choćby Renault i Mercedes traktuje swoich klientów a jak choćby Haas jest traktowany przez Ferrari (Chodzą słuchy że to w Haasie są testowane jako pierwsze poprawki silnika) Mclaren miał dobry
  • Odpowiedz