Wpis z mikrobloga

#prawo
Mireczki. Mam problem. Kupiłem używany telefon, który miał mieć 8 miesięcy gwarancji producenta i być w pełni sprawny. Okazało się, że gwarancja producenta już nie obowiązuje, ponieważ telefon został naprawiony samodzielnie. Założyłem na allegro spór, ale sprzedający nie chce zwrócić pieniędzy. Upiera się cały czas, że uda się go naprawić i że gwarancję producenta można przywrócić. Co robić? Telefon leży już jakieś 3 miesiące u mnie i czeka na rozwój sytuacji.
Tylko 1 tag, ponieważ nie wiem jakich jeszcze mogę użyć, żeby nie zaśmiecać niepotrzebnie innych.
  • 4
  • Odpowiedz
@pietryna123: Ekspertyzą z serwisu można sobie niestety dupę podetrzeć. Tylko rzeczoznawca, generalnie jeśli telefon nie był fest drogi to gra nie warta świeczki :/
  • Odpowiedz