@pilovsky: Ciężko stwierdzić, dokładnie co to w takim kontekście, dlatego też zaznaczyłem, że "podejrzewam". Do prezentacji też w sumie może się odnosić, np. 20% prezentujących to zawodowcy i wymiatacze zgarniający 80% potencjalnie zainteresowanej publiki na swoje przemówienia, a pozostałe 80% dzieli się 20% "niedobitków" - tak, czysto teoretyzując. Oczywiście może chodzić o pierdyliard innych rzeczy, temu ciężko stwierdzić. 80/20 bardzo często jest omawiane na prezentacjach związanych z marketingiem, więc nawet
@pilovsky: Chyba chodzi o to, że robisz maksymalnie 5 slajdów na 15 minut prezentacji. Jeśli prezentacja ma trwać 45 minut to - zgodnie z zasadą - przygotowujesz 15 slajdów. Jeśli prezentacja jest dobrze zaplanowana, to tyle slajdów powinno w zupełności wystarczyć. Robienie wielkich na kilkadziesiąt slajdów prezentacji nie ma większego sensu, bo ani nie zdążysz tego przerobić, ani słuchacz dużo z tego nie zapamięta :-)
#prezentacje #marketing
edit: żeby nie było, że trolluję (bo na to może wyglądać) - zapewne chodzi o coś takiego: http://marketingnasterydach.pl/2011/07/zasada-8020-i-3-przyczyny-kryzysu/