Aktywne Wpisy
Kam_sekwaw +161
W Polsce jak w lesie kurla, nie w Polsce jak w chlewie obsranym gownem xD.
#niemcy
- pensja minimalna 12.41 euro na godzinę (x168 godzin daje 2080 euro brutto, czyli 1532 euro 6541 zł)
- zarobki kierowcy autobusy w dużym mieście 3800 euro brutto ( 2511 euro netto, czyli 10720 zł)
- zarobki specjalisty od it/finansów w korpo 6000 euro brutto (3700 euro netto czyli 15800 zł)
- zarobki lekarza po specjalizacji
#niemcy
- pensja minimalna 12.41 euro na godzinę (x168 godzin daje 2080 euro brutto, czyli 1532 euro 6541 zł)
- zarobki kierowcy autobusy w dużym mieście 3800 euro brutto ( 2511 euro netto, czyli 10720 zł)
- zarobki specjalisty od it/finansów w korpo 6000 euro brutto (3700 euro netto czyli 15800 zł)
- zarobki lekarza po specjalizacji
Gogoli90 +401
Cześć, potrzebuję kilku odpowiedzi do ankiety związanej z moją pracą magisterską. Dlatego dla motywacji #rozdajo .Wygrana osoba zgarnia 100zł BLIKIEM.
Losowanie jednej osoby z plusujących ten wpis przez mirko.pro . Dodatkowo proszę wszystkich plusujących o wypełnienie tej ankiety. Losowanie w piątek (17.05) o 20:00
Link do ankiety: https://forms.gle/8pU3c3EJypK4F7yc7
#rozdajo #ankieta #studia #magisterka #studbaza #pracadyplomowa
Losowanie jednej osoby z plusujących ten wpis przez mirko.pro . Dodatkowo proszę wszystkich plusujących o wypełnienie tej ankiety. Losowanie w piątek (17.05) o 20:00
Link do ankiety: https://forms.gle/8pU3c3EJypK4F7yc7
#rozdajo #ankieta #studia #magisterka #studbaza #pracadyplomowa


![Strzelanina we Francji. Dwóch funkcjonariuszy nie żyje [VIDEO]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/82b1a25dbc9bff8aa82c6e393c76f11efedf3078c1faba64482e9a7b5b8f6bfc,q70.png)


W listopadzie nawiazalem umowe z playem w ramach taryfy z kartą dużej rodziny, gdyz po przeliczeniu abonament ten bardziej mi się opłacał niż 3 oddzielne i 2 numery na kartę. Dołączylem 3 numery, a docelowo 5 (po zakończeniu 2 umow innych numerów). Wszystko funkcjonowalo do lutego. W lutym jeden z numerów otrzymal sms o zakończeniu pakietu internetu (gdzie w formule rodzinnej jest wspólny pakiet 30gb/msc na wszystkie numery w formule). Po zgłoszeniu, konsultant resetowal ustawienia internetu i po 15min internetu znów nie było w tym jednym numerze. I tak zapetlalo się to kilka razy i żaden konsultant nie był w stanie pomóc. Potem zaczęły się kolejne problemy z tym numerem, ponieważ nie mógł on ani dzwonić, ani pisać, ani odbierać. Z niewiadomych przyczyn mógł tylko odbierać smsy. I tu znów powtarza się historia z konsultantem - żaden nie był w stanie pomóc. Numer stał się martwy. Następnie złożyłem zgłoszenie w punkcie w marcu/kwietniu znudzony nieudolna pomoca telekonsultantow. Wyszła kolejna dziwna sprawa okazało się, że oprócz problemów powyższych, jeden z 2 pozostałych numerów wgl nie był dołączony i korzystał z sieci w ramach starej oferty jeszcze na kartę. Przez to że konto miał ważne aż do wykorzystania środków na koncie nikt się nie domyślił, bo z tego numeru korzystała akurat młodsza osoba która jakos często nie dzwoniła, pisala. Dopiero przy zgłoszeniu numer ten został dołączony do oferty jak powinien mieć to miejsce już w listopadzie, a doszło do tego dopiero przy owym zgłoszeniu w marcu/kwietniu. Jak tłumaczył play winny był tu jeden z ich konsultantow. Sprawa została zgloszona w punkcie, czekam na jakieś decyzje, do tej pory nic nie wiadomo, nikt nie jest w stanie pomóc, nikt w playu nie zajął się tym przez 2 miesiace. Numer martwy jest w tym momencie nadal martwy i osobą ta nie może używać swojego starego numeru, musiał kupić starter i korzystać z nowego numeru oddzielnie na kartę. Chciałem nawet pójść playowi na rękę ale nie zgodzili sie aby w miejsce tego martwego numeru dodac ten nowy. Jestem w kropce. Jedynie co play zrobił w ten sytuacji na plus to obniżenie abonamentu o 50zl/msc do czasu wyjaśnienia sprawy. Jednak nie do końca mnie to satysfakcjonuje. Zamiast tego wolałbym po prostu sprawny i działający abonament.
Macie jakiś pomysł co z tym robić? Co byście zrobili na moim miejscu?
Wg mnie play w biały dzień robi swoich klientów w ciula i nic sobie z tego nie robi. Doradzcie coś Mirki.
Mam nadzieję, że wszystko w miarę zrozumiale opisałem, w razie cos piszcie to doprecyzuje co będzie trzeba.
Ja przeniosłem się do nich na kartę bo skusiły mnie niższe stawki.
Bez powodu w połowie trwania pakietów dostawałem losowe smsy z informacja o wyczerpaniu środków na koncie, pomimo ze był wykupiony pakiet bez ograniczeń. Wszystko przestawało działać.
Sytuacja czasem się naprawiała następnego dnia, a czasem musiałem tracić życie na dzwonienie po pomoc.
Play musi mieć tak mocno #!$%@? infrastrukturę informatyczna, że powinni ją chyba zrobić od
Odp na 2 zgłoszenia taka sama:
Odp na 3. zgłoszenie:
Przy mnie Pani w salonie sprawdzała kartę sim, przekładała do swojego i stwierdziła, że faktycznie wina leży po stronie play. Ponadto ustawiała zalecanie ustawienia co do internetu i wykonywania połączeń, nic to nie dało.
Czy pozostaje coś innego oprócz skargi do UKE i/lub UOKiK?