Wpis z mikrobloga

Nadszedł ciąg dalszy moich perypetii z motocyklem i mechanikiem...
Dla zainteresowanych i niezorientowanych 2 poprzednie wpisy wpis 1 wpis 2

Moto siedzi od tygodnia równo u mechanika, tego co #!$%@?ł i miał naprawić. Oczywiście żeby nie było za dobrze, we wtorek mówił że w środę się nim zajmie, w czwartek kolejny telefon, mówi że w piątek się zajmnie. Nosz kur...
No ale dobra, i tak przez weekend mnie nie ma, to nie spinam się aż tak bardzo. Dzwonię wczoraj, a on do mnie, że zaraz się za niego zabiera. #!$%@?...
Opierdziel z mojej strony i stwierdziłem że co godzinę będe dzwonił do niego jak postępy.
No więc, sprawdził dysze w gaźniku z serwisówką, twierdzi że wszystko jest ok, gaźnik czyściutki i wgl. cud miód malina. Kranik rozebrany, przejrzany też ponoć git. Z baku spuszczone paliwo przy okazji zdejmowania kranika, tez jest czysty i bez żadnego syfu.
No to dzisiaj stwierdził że może silnik jest rozorany i będzie sprawdzał kompresje na zimnym i ciepłym. Przeskok rozrządu wyklucza bo ponoć objawy nie takie...
Wydaje mi się że zmęczony silnik by nie dawał takich objawów, szczególnie jak przed odblokowaniem się nie dusił ani nic..

Macie jeszcze jakieś pomysły? Czy zabierać od niego moto i spróbować oddać do innego speca, żeby zdążył jeszcze zajrzeć do moto przed zlotem? Bo nie widzi mi się męczyć tak z jazdą na zlot...

#motocykle #przebojezgs500
  • 17
@kornik20082: EMM, popatrz na wężyki podciśnienia, czy któryś nie spadł...
tak sobie myślę, może membrany podciśnieniowe w gaźnikach nie działają jak powinny? one się otwierają przy jakichś obrotach/otwarciu przepustnicy, może lewe powietrze łapie?
@Gixaar problem jest taki, ze mam 11 znakowy vin i wszystkie tego typu strony nie działają :-( według gs500.pl mam zdławiona wersje.

Przed odblokowaniem normalnie się kręcił do 10,5k rpm (dalej nie próbowałem).

Na nizszych biegach tez kreci do 9k rpm max. Chociaż raz jak nie był dogrzany do konca to zakrecil prawie do 10k na 3 biegu, ale odczuwalnie stracił moc...
Większość osób która się tutaj wypowiada niestety nie zna typowych problemów gs'a i przepraszam was koledzy ale większość z was wprowadzają zamęt.
W pierwszym poście powinieneś po pierwsze ! Podać rok produkcji motocykla a jeśli gaźniki/silnik zostały zmieniane to MODEL gaźników wygrawerowany na obudowie gaźników. Ale ok. napisałeś że rok produkcji 1994 więc opieramy się na tej informacji.
Przyczynami problemu obecnego stanu rzeczy może być wiele, zaczynając od góry:
1. Bak, raczej
@bolequ: O mamo, widzę że napisałeś mi małe kompendium wiedzy ;) Dzięki wielkie za porady, odebrałem moto od mechanika, chodzi dużo lepiej, ale nadal nie tak jak powinno.
W przyszłym tygodniu się za to zabiorę i dam znać jak mi poszło ;) Mam nadzieję że niczego nie popsuję