Wpis z mikrobloga

  • 1
@Slowbro mi instruktor na jazdach kazał stanąć po wyjeździe z word-u i zapytał czy się uczę czy jestem kierowcą. Odpowiedziałem ze kierowca wiec kazał jechać jak kierowca. Cała jazdę przejechałem jedna ręką na kierownicy i zdałem za pierwszym. Także odwagi i powodzenia :)
  • Odpowiedz
@aanndrzej: A zdałem, dziękuję za troskę ()
PS, na dzisiejsze shitpostowanie zapraszam tutaj https://www.wykop.pl/wpis/24417973
PS2, nie daję kierunkowskazu do jazdy prosto, tylko mimo tego że jadę prosto
PS3, dziś tylko kat.A, kat.B mam od 6-7 lat i myślę, że coś koło stu tysięcy kilometrów zrobiłem, bez przygód z mojej winy (raz mi laska wymusiła i mi w bok wjechała (
  • Odpowiedz
@aanndrzej: Trochę rozumiem jego tok myślenia, choć osobiście nie wrzucam kierunku "zmieniając pas" (jak on to określa) przy jeździe prosto w pierwszeństwie łamanym (zjeżdżając z drogi z pierwszeństwem), ale wydaje mi się, że on to traktuje podobnie do tego ronda:
https://www.google.pl/maps/@54.3415569,18.6548729,3a,75y,120.96h,83.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sie_E0iWm1PKK10hq2QoS1A!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl&authuser=0
Jeździłam tędy i pomimo że jadąc na wprost pojazd mieści się spokojnie i nie trzeba wykonywać najmniejszego ruchu kierownicą, to i tak zjeżdżając z ronda trzeba zasygnalizować to prawym
  • Odpowiedz
@aanndrzej: Tak, bo w jego mniemaniu zmienia pas ruchu, co sygnalizuje, pomimo jazdy prosto. Ja się z tym totalnie nie zgadzam, no ale jakaś logika w tym jest (coś jak na tym rondzie wyżej - jedziesz prosto, ale ponieważ jest to rondo, to sygnalizujesz zjazd z niego kierunkowskazem). ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@mihix: Nom, skubany tak (picrel, przy czym pierw leciałem prosto aż do Havla) mnie przeciągnął :D
Gdzie na kursie byłem na mieście dwa razy (i to Hondą CBF 125, a tu #!$%@? Gladius 650 xD) i mówili mi, że egzamin to tylko ta strefa 30 wokół Wyspy Spichrzów, a tu #!$%@? pojechałem w Armii Krajowej, gdzie nigdy wcześniej nie jechałem motocyklem szybciej niż 50kmph xDDD