Wpis z mikrobloga

Mam mały problem z wizualizacjami VR Cubemap 6:1. Vray jakoś dziwnie skleja ujęcia, tzn 4 kwadraty (przód, tył, prawy, lewy widok) robi odbicie lustrzane w poziomie a widok góra i dół odbija pionowo. Czy istnieje jakaś ukryta opcja gdzie mogę to zmienić? Render sklejam w Pano2VR. Aktualnie muszę wziąć plik wyjściowy i w gimpie muszę odseparować każdą stronę na osobny plik oraz dodatkowo odbijać ujęcia w pionie/poziomie. A może w ogóle robię coś źle i jest na to łatwiejszy sposób.
Wcześniej w vray 2 dla su miałem plugin który tworzy 6 scen i wypluwał mi 6 wizek które składałem w pano2vr. Nie mogę sobie poradzić z nową funkcją w vray 3.4

Dołączam plik wyjściowy, surowy. Normalnie w miejscu gdzie został zrobiony render drzwi powinny być po prawej stronie.

#sketchup #vray #3dsmax #blender
haefik - Mam mały problem z wizualizacjami VR Cubemap 6:1. Vray jakoś dziwnie skleja ...

źródło: comment_dXnSur2laHdk6Uin8ZrSJBwtbbKrRCUX.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz